Zoals beloofd nog even de vage Action ZW test van gisteren. En nee ik reken nergens op! Bedankt in ieder geval voor jullie goeie tips en adviezen mbt de ovulatietesten; die ga ik direct meteen bestellen.
uh de action test is idd vaag streepjes zowel C zit heeeel links en de T streep lijkt niet goed doorgelopen lijkt het wel Van welke is de foto links? zelfde action test? Zou voor zekerheid omdat action niet gevoelig is de kv test doen die is toch gevoeliger
foto 1 zie ik hem wel duidelijker... Is die roze de streep? Heb je foto 2 na het slopen gemaakt omdat hij er scheef in zit?
Al in het vage testen topic gezegd....6 dagen voor nod met een action testen is niet zo verstandig ... Een kruidvat testje doen.
Je krijgt op action testjes wel indrooglijntjes maar geloof me die zijn niet zo. Ik heb goede hoop voor je!!
Dat klinkt als een ervaringsdeskundige mommy! Maar volgens jou gelukkig positief dus. Jeetje wat spannend allemaal! Zou het nu dan echt zover zijn?!
ja ik kreeg echt niet z,n mooie roze streep hoor heel dunne lijntjes. Pas toen ik echt zwanger was kreeg ik z,n mooie roze streep. Weet je zeker dat je 6 dagen voor je nod zit? Hier werden action testen wel pas echt duidelijk na me nod en pas rond 5 weken echt een hele duidelijk streep. Ik raad je echt aan om een cb of kv test te gaan doen
Mijn cyclus is meestal rond de 33/34/35!dagen misschien dus al wel vroeger voor NOD maar ik denk niet veel. Maar ehh om verwarring te voorkomen : je kijkt toch wel naar het dunste lijntje op mijn foto hè?! ))
haha ik weet wel hoe een posi test eruit zien haha ik heb ze zelf ook gedaan van de action. Ik denk dat je ei vroeger is geweest hoor wanneer ga je een andere test doen?
Hihi ja en ik echt totaal niet!!! Maar ja: wanneer ga ik nu idd de volgende test doen en welke??? Het idee alleen al dat daar nu niets op te zien zijn. AHHHH!!!! Wat adviseer jij? Kruidvat morgenvroeg?
Als ik jou was zou ik de ovulatie testen en/of zwangerschapstesten van Zwanger&Kids bestellen. Die zijn na mijn ervaring echt super fijn en duidelijk. Kv testen komen bij mij iig niet meer in huis. Zie het streepje wel bij beide foto's van je action test. Maar weet verder niet hoe die zijn.
ja kv morgenvroeg als die ook posi is een clear bleu met indicator doen. suc6 ben benieuwd. Oja cb gaf bij mij eerst ook niet zwanger en daarna wel maar kv was wel eerst posi
Lieve Cato, ik zie toch echt een roze streepje hoor!! En zeker als het nog zo ver voor je NOD is lijkt me dit een mooi resultaat! Die van mij zag er 3 dagen geleden ook zo uit... en vandaag een mooie posi-test!! Ik durf je vast een heeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje te feliciteren! Maar inderdaad, het is nog erg vroeg voor je NOD dus gewoon morgen of overmorgen weer testen! Het lijkt me geen indroogstreepje dus ik heb hoop
Thanks voor je lieve berichtje!!! Doet me echt goed ! Jij nogmaals gefeliciteerd!! Jeetje wat fijn! Hoe voel je je? )))