Hi dames, 9 juni heb ik helaas een miskraam gehad met 4+3 weken Toen heb ik 6 dagen gebloed ongeveer dus ben er nog best goed vanaf gekomen wat dat betreft! Had op 14 juni een negatieve zwangerschapstest en toen begon ik met ovulatie testen, waarmee ik mijn piek vond op 21 juni. dus ik gok dat ik nu dan 9 dpo ben? Ik heb paar gekke testjes, allemaal een hele lichte streep amper op de foto te krijgen☹️ en ook omdat de kwaliteit minder word als ik ze upload, maar heb van easy@home en sensitest gebruik gemaakt en allebei hetzelfde verhaal! En dan pas na afleestijd word de streep uiteraard duidelijker te zien echter lopen mijn ovulatietesten wel weer op dus ik snap er niks van (btw ik weet dat ik mezelf een beetje gek aan t maken ben ik ben zelfbewust ) hoor graag jullie mening!! Groetjes ❤️
Hi Goeiemorgen, vorige keer hebben wij tegen jou gezegd dat deze testen van de easy@home merk niet echt betrouwbaar zijn en best random een lichte streepje geven. Ondanks dat zie ik niks op jouw testen. Ook niet de beruchte lichte streep die deze merk meestal geeft. Ik zie ook niks op de sensitest. Ovulatie testen kunnen vlak voor de menstruatie weer oplopen want dan heb je ook een iets verhoogde LH. Dus zou kunnen verklaren waarom ze weer aan t oplopen zijn.