Zit 3 dagen voor NOD. Wilde het eigenlijk niet doen, maar kon me toch niet inhouden. Zucht. Wilde hem bijna weggooien, maar dacht(of verbeeld?) toch een streepje te zien. Heeeel moeilijk zichtbaar en nog lastiger op de foto te krijgen. Zien jullie iets of is 'ie gewoon negatief?
Ik lijk heel vaag wel wat te zien. Ik zou hem nog niet als positief beschouwen, maar wel even doortesten. Ik had gister deze streep op mijn test en ben niet zwanger en heb ook geen eisprong of net gehad (vandaag bij de gyn geweest). Ik zou dus ergens op rekenen met zo'n lichte test, maar wel even doortesten om te kijken of hij oploopt.
Haha dat inhouden blijft altijd lastig was het streepje er wel binnen de tijd? Anders morgen of overmorgen even nog een testje doen.
Heel lastig ja! Had me echt voorgenomen om 't niet te doen. Dom he. Maar had vanmorgen ineens blauwe aders zichtbaar in m'n borsten dus toen werd 't wel heel moeilijk. Nee ik kwam iets later terug...dus niet helemaal binnen de tijd..
Ik zou even doortesten om te kijken of het oploopt. Persoonlijk vind ik wel dat het tegenwoordig erg lang duurt voordat de test helemaal is doorgelopen en je een duidelijk streepje ziet .....
Ik kan me ook nooit inhouden hoor hihi dus ik snap je helemaal.. ik zie wel een streepje dus zou morgen of overmorgen nog een testje wagen ik duim voor je!
Ik zie helaas niks... Snap ook echt niet dat het in deze tijd nog zo lastig is qua testen soms. Waar blijft die fabrikant die een ultra gevoelige test maakt die ook nog is zo goed betaalbaar is dat je er elke dag wel twee kunt doen?
Deze test heb ik ook al 2 keer deze week gehad alleen bij mij is hij roze wachteen paar dagen af weet niet waarneer ik nod moet krijgen
Spannend hoor. Bedankt voor de reacties! Ik probeer tot zondag te wachten en dan maar weer een testje. Ben heel benieuwd.
Nou helaas..ongesteld geworden vandaag! Was dus een indroogstreepje..bedankt voor 't meekijken! We waren nog niet serieus bezig voor 'n tweede..misschien toch maar eens over na gaan denken!