Hallo, wij zijn gestopt met anticonceptie en zullen deze maand in de eerste ronde mogen aanschuiven! Ik heb inmiddels ovulatietesten gekocht (zwanger&kids dipsticks), ik weet niet precies de lengte van mijn cyclus omdat dit de eerste ronde is. Zou iemand mij advies kunnen geven over op welke dagen ik deze testen het beste kan doen? Ook heb ik tarwekiemolie gehaald in capsule vorm (A.Vogel). Ik heb hier voor gekozen omdat ik in het verleden meerdere malen een vroege miskraam heb gehad, en ikzelf denk dat het misschien aan de innesteling kan liggen. Welk dagdeel zou ik deze het beste kunnen slikken? Of is het gewoon naar je eigen voorkeur?
Ik werd zwanger in de 2e ronde. Ik ben na ronde 1 direct met tarwekiemolie gestart. Kan natuurlijk toeval zijn. Tarwekiemolie is en natuurlijk vitamine E wat de doorbloeding van het baarmoederslijmvlies zou verbeteren. Daarnaast slikte Ik foliumzuur en vit D. Ik ben begonnen met ovulatietesten zo'n 5-6 dagen na de menstruatie. Maar had mijn eisprong pas op dag 27 geloof ik. Dat kan je in het begin niet zoveel over zeggen. De 2e ronde had ik mijn eisprong iets eerder. Dag 21 geloof ik.
ik ben vanaf ronde 1 begonnen met foliumzuur. was hier voor al een tijdje gestopt met de pil. en hebben eerst de natuur zijn gang laten gaan. met 8 maanden ben ik begonnen met ovulatie testen.. maar voel ook mijn eisprong dus eigenlijk niet echt nodig. en nu met 11 maanden ben ik begonnen met tarwekiemolie. Geen idee of dat gaat helpen. maar wie niet waagt wie niet wint. heb het gevoel dat het hier ook wat short aan de innesteling.
Ik ben begonnen met de mama vitamines van dagravit en in ronde 2 begonnen met tarwekiemolie capsules van kv, 3x per dag, elke dag. Dus niet vanaf m'n ei. Weet niet of het geholpen heeft, maar ik ben wel zwanger nu 😊
Ook ik gebruik tarwekiemolie capsules van km 3xpdag. Nog niet zwanger maar zit nog maar pas in ronde 3. Testen heb ik ook maar voel ook mn eisprong.
Ik ben in Juni gestopt met de pil. Na 100 dagen bij de gyn beland. Inwendige echo, maar menstruatie zette niet door. Kuur primolut en na 122 dagen ongesteld. Mijn eerste menstruatie heb ik zonder ovulatie gedaan omdat je toch geen idee hebt hoe of wat. Anders had ik 100 ovulatietesten nu gebruikt voor niets. Nu eigenlijk mijn eerste echte ronde, na mijn menstruatie op dag 8 gestart met ovulatietesten en tarwekiemolie en ik testte afgelopen zaterdag op dag 25 dik positief. Ik slik nog steeds de tarwekiemolie en foliumzuur. Dus ik ben benieuwd.
mag ik vragen welke tarwekiemolie capsules jullie slikken? ik lees al iemand die A. vogel heeft.. en kruitvat.. er zijn zo veel verschillende soorten.. ik zag dat de tuinen ze ook heeft maar die zijn van 15 euro! vind ik nog al een verschil met die van de kruidvat! denken jullie dat er verschil zit tussen de verschillende merken?
Hi dames, Ik zit er ook over na te denken om te beginnen met tarwekiemolie maar hoor zoveel verschillende verhalen erover.. Mag je het je gehele cyclus nemen of niet??
Ik gebruik al de gehele cyclus nu tarwekiemolie van zn natuur winkel. Dus aan het einde van deze cyclys kan ik je vertellen hoe ik het heb ervaren tot nu toe vind ik het prima!
Ik slik(te) prenatal nutrients van Solgar, tarwekiemolie en foliumzuur vd kruidvat en visolie (omega3) en vitD van Orthica. Daarnaast heb ik voor aanvang van mn poging Ubiquinol (vd Tuinen) geslikt om de kwaliteit van mn eicellen te optimaliseren. Foliumzuur, tarwekiemolie en ubiquinol slik ik nu niet meer, de rest (multi/omega3/vitD) nog wel.
Ben ik ook benieuwd naar. Ik had nog nooit van ubiquinol gehoord en ook de tarwekiemolie twijfel ik om te gebruiken.
Hallo,ik heb geen ervaring met ovulatie testen.maar wel met tarwekiemolie.heb ronde 4 na de eisprong 3x per dag tarwekiemolie geslikt.misschien is het toeval maar vanmorgen een positieve test in handen😃
Ja hoor. Het is een natuurlijke vitamine E. Het kan absoluut geen kwaad. Zelfs als je zwanger bent kun je het nog even doorslikken. Ik heb het gestopt toen ik over ging op zwangerschapsupplementen, net als de foliumzuur en vitamine D.
Whoohoo! Gefeliciteerd joh! Ik slik nu deze hele ronde tarwekiemolie en ga nu richting mn nod.. beetje onzeker of ik nu wel of niet een eisprong heb gehad (meerdere positieve ovulatie testen en rare temperatuur). Dus spannend
Ik ben sinds gisteren, 1 dag na eisprong, begonnen met tarwekiemolie capsules van A. Vogel. Is pas mijn eerste echte ronde, super spannend! Maar op de verpakking staat 2x per dag een capsule en hier lees ik overal 3 x per dag? Er staat dat je de dosering niet mag overschrijden...
Tarwekiemolie kun je het beste pas na je ei pakken. Ik lees veel verhalen op internet dat de eisprong uitblijft als je het heletijd slikt of je cyclus kan er langer of juist korter van worden. Ik heb het ook hier in huis van kruidvat ( 3x per dag 1 capsule ) en begin ermee zodra mn ei is geweest..Baad het niet schaad het niet
Hallo, lees ook gezellig mee Ik heb tarwekiemolie van de kruidvat, en begrijp dat de meeste meiden beginnen met slikken na de eisprong? Heeft dat dan nog genoeg invloed als je het nog maar zo kort slikt? Of raden jullie aan het nu al te doen (ongi ) Betreft ovulatie testen, ik heb goedkope met streepjes gebruikt, ramp. En digitale van CB. Een echte aanrader, ik voel mijn eisprong nooit, en hiermee een duidelijke ja of nee. Top!
Weet iemand wanneet je de tarwekiemolie het beste kan slikken.. ze zeggen na je eisprong.. maar stel ik test cyclusdag 21 positief met ovulatietest. . Wanneer moet ik dan beginnen met de tarwekiemolie? Dag 22? Of meteen dag 21 al?