Hoi (zwangere) dames! Ik dacht; ik zet mijn vraag even hier neer want onder het onderwerp zwanger worden weet waarschijnlijk niemand het nog haha. Dit is mijn 6e ronde met ovutesten. We doen het eigenlijk altijd sowieso op de dag van positieve test en de dag erna. Helaas nog zonder resultaat Nu mijn vraag; Wanneer hadden jullie het gezellig toen het raak was?! Doen wij iets 'verkeerd'. Heb meestal s ochtends een posi test en dan in de avond gezelligheid.
Bij het onderwerp zwanger worden zitten genoeg dames die al een keer zwanger zijn heweest en sowieso is dat de juiste plek en niet hier Je doet het gewoon goed hoor, maar geeft helaas geen garantie dat je zwanger wordt.
Twee keer zwanger geworden van seks op de dag van de piek! Ervoor misschien ook nog een keer, en nu doen we het de dag erna ook nog. Eisprong volgt meestal binnen 36 uur na piek, uiterlijk 48. Wij hebben de tweede week van cyclus om de dag seks en de dag van piek en dag erna sowieso. De dag voor je eisprong ben je het vruchtbaarst. Succes!
Ik heb in mijn leven 1x een ovulatietest gedaan en toen was er meteen een dikke piek en toen hebben we het gedaan en toen was ik zwanger.
Wou net zeggen, is niet of je daar niet meer mag/kan komen als je niet al een of meerdere kinderen hebt
Toen ik zag dat mijn piek er was hebben we het gelijk gezellig gemaakt ('s ochtends). En als resultaat nu 34 weken zwanger. Bij de ene vrouw duurt het helaas langer dan bij de ander. Hopelijk voor jullie is het eerdaags ook raak, succes!