Ovulatietesten en wanneer zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Emma 79, 19 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Er gaat al een topic over na hoeveel rondes je zwanger ben geworden, maar ik heb dan ook nog een ander vraagje :)

Ik gebruik nu al zo'n 6 maanden ovulatietesten en zit alweer in de 14e ronde. Tot nog toe iedere maand een positieve ovutest gehad, dus in principe hebben we rond de juiste dag geklust...maar ben toch nog steeds niet zwanger geraakt ondanks het gebruik van de ovutesten.

Nu mijn vraag :D , hoe snel nadat je ovutesten bent gaan gebruiken raakte je zwanger?

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hoi!

Ik gebruikte de eerste x ovutesten van Predictor. Eerste dag dat ie positief was hebben we savonds geklust, daarna niet meer maar toch was het meteen al raak! Helaas is dit na 6 weken misgegaan.
    Nu deze maand weer ovutesten gebruikt (meteen na mijn mk) en nog afwachten... maar ik denk het niet.

Ook al klus je als je positieve testen hebt, de kans dat de bevruchting enzo goed gaat is natuurlijk net zo als dat je geen ovutesten gebruikt. Maar als je al een jaar bezig bent dan zou ik me toch eens gaan melden bij de h.a. voor vedere onderzoeken denk ik.

Groetjes Cyntje

Deel Deze Pagina