Terleurgesteld...en beetje verdrietig ik had zo gehoopt!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nieuwjaar, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had er zo op gehoopt....maar helaas vandaag ong geworden:(
    Dit is de eerste keer dat ik er echt een beetje verdrietig van ben.
    Komt denk ik ook omdat wij deze maand voor het eerst ovulatietesten hebben gebruikt en er erg mee bezig zijn geweest.

Goed kop op en we gaan op voor de volgende ronde ronde nummer 8

Deze maand hadden we om de dag geklust vanaf de eerste dag na de menstruatie alleen de 16 hadden we een positeve test en dat was ook de laatste keer dat we geklust hadden;)mischien deze ronde langer doorgaan?
    Maar ja tmoet ook wel een beetje leuk blijven toch??:)
    Wat zal jullie advies zijn??pas klussen na een week van laatste dag van de menstruatie?
    En doorgaan todat ovulatietest weer licht is??

Nou ik hoop op reactie...maar wat heerlijk dat ik mn verhaal weer kwijt ben!!!:)

2. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Hoi nieuwjaar,

Als eerste snap ik jou teleurstelling helemaal :(! Maar hou de moed erin!

Ik wist mijn cylcus niet, ik deed na menstruatie gelijk testen. Maar ook " slijm " in de gaten houden haha heb er een hele studie van gemaakt :p

Nadat ze wat donkerder gingen kleuren deed ik 2 x per dag testen en dan ook nog eens het slijm ja sorry gek praatje in de gaten houden.We maakten het dan ook om de dag "gezellig" ;) Na de piek , ik deed ook temperaturen dus wist dan ook wanneer die geweest was zeker nog even door gefeest met manlief voor het geval dat.. Kan geen kwaad toch en is gezellig ;)

Het moet zeker geen verplicht iets worden voor beiden je moet wel lekker blijven genieten toch?

Hoop dat het snel raak voor je is! Succes :)

3. Bailief

Bailief Niet meer actief

Wat jammer!
    Ik zou zeggen dat je niet heel erg geforceerd seks moet gaan hebben. Als jullie gelijk na je menstruatie al zin hebben moet je dat gewoon doen. Verder kunnen jullie het wel om de dag doen, maar als jullie het elke dag doen kan het ook zomaar raak zijn hoor! (daar moet je dan wel zin in hebben ;)). Het kan zelfs raak zijn van 1 keer op het juiste moment, want van al die miljarden zaadjes is er maar eentje nodig.

Dus mijn advies: niet te geforceerd! Gewoon doen wanneer jullie zin hebben en rond je ovulatie misschien een keertje extra. :)

4. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Wat jammer, ik herken het gevoel zóóóóó goed. Wij zijn ook aan de ovu testen gegaan.

Bij ons werkt het doorklussen tot de streep op de ovu test weer lichter werd

Succes;)

5. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Hoi meis
    Wat jammer :(
    Maar inderdaad beter om door te klussen want na je posi test springt je eitje binnen 12-48 uur dus nog even door klussen en om de dag is prime wij hier nu rond ei elke dag geklust en na ei nog om dag ..
    Succes volgende ronde en hopelijk raak

6. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    jammer meid!!!

weet je nu ongeveer je cyclus?

Dan hoef je ook niet zo vroeg " gericht te klussen"

na je 1e positieve test de dag erna ook klussen
    Maar je had al voorraadje klaar dus ja moeilijk te zeggen

met ovutestten ben je er ook iets meer mee bezig (dat merkte ik ook)

Als je merkt dat je volgende ronde donkerde ovutesten krijg zou ik 2x testten om je piek niet te missen en ook al is hij positief effe doortestten totdat hij negatief is.
    En zoals je al deed, klussen na 1e positieve ovutest en dag erna... En ervoor mag ook !!

Kop op en volgende ronde hier een positieve zw schap testten showen he meid!

Deel Deze Pagina