Ik gebruikte ovu testen omdat ik maar niet ongi werd, heb na een week ovu testen die alleen maar omo wit waren toch tegen beter weten in een zw test gedaan en die was positief. Dus bij mij geen positieve ovu testen bij positieve zw test!
Hoe het dan kan dat boj sommige die ovu niet reageer op een zwschap.....wat zou daar de reden voor zijn?
Nou Lov, ik heb nog 3 ovulatietesten... zal ze wel bewaren voor volgende week Ben ook benieuwd hoeveel dagen voor nod een ovulatietest dan positief werd? Of dat het echt pas op nod was.
Hier waren positieve ovulatietesten een voorteken van een positieve zwangerschapstest. 10dpo knalde de ovulatietest. De zwangerschapstest was echter nog negatief.
Mijn ovulatietesten hadden maar een heel licht streepje , amper te zien toen mijn zwangerschapstest positief was. Maar ik heb uit nieuwschierigheid met 6 weken nog een keer met een ovulatietest getest en die was wel een knaller dus miss is de hoogte van het hcg meer bepalend dan of er hcg in zit.
Klinkt idd wel logisch dat het ook met je hcg te maken heeft. Maar als je dan een duidelijke hcg test hebt zou je ook een duidelijke ovu moeten hebben toch?
wat een verschillen haha.. ik ga straks als ik thuis ben ook even een ovulatietestje proberen.. wie weet nog steeds geen ongi hier en normaal licht bloedverlies op 8dpo en op 10dpo echt ongesteld.. vandaag 10dpo, en nog steeds niets hoop dat t wegblijft. Ik zal vanavond mijn ovulatietest showen!
Doen! Hier de mijne.....die van vandaag is weer iets donkerder! Zo was de vorige ronde de test een dag voor nod. Dus ik hoop dat het iets goeds betekent haha
Bij m ijn zwangerschap van febr 2012 teste ik met mijn ovulatietesten niet positief terwijl de kruidvattesten knalde. Toen geloofde ik er niet meer in. Helaas werd dat een miskraam. Maar toen ik mei 2012 weer zwanger was knalde de ovulatietest ook en mijn kruidvat test ook
Bij mij was hij ook positief, bij beide zwangerschappen van m'n meiden. Deze is van 2 dagen voor nod.
Is de bovenste van vandaag? die lijkt me het verste Mijn ervaring: mijn ovulatietest was nog niet positief terwijl ik al een positieve zwangerschapstest in handen had. Maar, fijn om te zien dat er meiden zijn die eerst een positieve ovulatietest hadden
mijn ervaring bij 3 zwangerschappen... 2 a 3 dagen voor nod werdt de ovulatietest weer donkerder (geleidelijk)... op mn nod was hij behoorlijk duidelijk (zw en kids dipstick) en zwanger! Ook mn andere zwangerschappen kleurde mn ovulatietest donker, dus ik vond het testen met een zw wel spannen dmaar ergens wist ik het!! Als ik niet zwanger was bleef hij heel licht. Dus na 3 keer zeg ik ja het kan en gebeurt vrij vaak lov spannend ik zie het!