Ovulatietesten en zwangerschap .... Deel je ervaringen....geen discussies .....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lov23, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah rica klinkt goed :D
    Ik vindt het al fijn dat de ovu nu net zo donker is als die de vorige keer een dag voor nod was....toen werd ik dus ongi ...

2. yem

yem Niet meer actief

Snap je niet hoor! je kunt ze van boven naar beneden of andersom leggen :D of zelfs van links naar rechts, is toch niet gek dan? zie het ook vaak in verschillende volgorde hier op zp, daardoor deze vraag.

3. Meliszy

Meliszy Actief lid

30 dec 2012
    454
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige kraamafdeling
    provincie groningen
    Ik heb vandaag voor het eerst met ovulatietesten getest van zwanger en kids dipstick.
    Ik was al helemaal blij gewoon omdat er een 2e streepje kwam hahaha, na alle negatieve zwangerschapstesten waar nooit een 2e streepje op kwam!
    Laten we duimen dat iedereen die een kinderwens heeft deze maand zwanger word en als dat bij mij het geval is zal ik zeker even een ovulatietest en zwangerschapstest proberen en kijken hoe het bij mij is!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lijkt mij het meest logisch dat je die van gister bovenaan legt;)

5. yem

yem Niet meer actief

Sorry ik ben melig :D je hebt de testen op zijn kop liggen, jou bovenste test is dus eigenlijk beneden :p:D

maar... spannend meid, ik duim hoor!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha idd meliszy leuk om eens 2 streepjes te zien dan.Is ook wel spannend vindt ik om je ei op te sporen.:D

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Uhm nee.....

Test 1 dus bovenaan is van gister....
    Test 2 dus onderaan....de laatste is van vandaag.....

Je snapt het echt niet whahahaha

8. yem

yem Niet meer actief

oké dan, LH staat er op, maar die staat op zijn kop :p melige ik toch.. whaaaaaa..

Je test van vandaag is iets donkerder, ben benieuwd naar morgen, x

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Whahahaha er staat niet eens lh op....

De z&k testen hebben de streepjes net verkeerdom dus als je ze zo wilt draaien dat ze makkelijk aflezen staat het op de kop...

Maar ze liggen gewoon op volgorde....het meest logische .... Dat jij moeilijk denkt moet je lekker zelf weten:p

10. yem

yem Niet meer actief

Ik zeg lh, maar bedoel mark.. de letters staan dus op zijn kop.. snap je me nu? ik ben melig en verveel me, sorry :D

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik snap je maar zoals ik al zei deze testen zijn andersom dan normaal...

Enfin nu weer om topic ...:)

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Oeps, eerst de vraag lezen is ook wel handig. Sorry nooit een ov test gedaan na de piek dus geen idee!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah maakt niks uit!

14. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    De Sensitest ovulatietesten reageren bij mij zeker op zwangerschap.
    Foto 1 (ovulatie) is mijn rijtje testen van de ovulatie, waarmee ik dus zwanger ben geworden.
    Foto 2 (zwangerschap) is van gisteren (6 weken 2 dagen) dus daar reageert hij heel heftig op HCG. De teststreep is de hele donkere streep.

Heb helaas geen foto van een LH test rondom NOD, maar dan was die zeker ook positief geweest.

Bijgevoegde bestanden:

• ovutest1.JPG
      ovutest1.JPG
      Bestandsgrootte:
      19,4 KB
      Weergaven:
      194
    • ovu2.jpg
      ovu2.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,9 KB
      Weergaven:
      118
  15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfff ja ik geloof dat ie niet donkerder kon he hahahaha....jeetje!

16. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    nou dames, ik heb een ovu test gedaan.. negatiever kan niet...
    ik denk dat ik maar gewoon wacht tot 14dpo met een zwangerschapstest.. hoewel vandaag mijn nod is.. we zullen zien:)...

17. NieRo

NieRo Actief lid

22 okt 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Lov,
    Mijn zus had toen ze ongeveer 5 weken zwanger was een positieve clearblue digitale ovulatietest. Met de streepjes heb ik geen ervaring, dus weet ook niet of het geleidelijk hoger wordt.
    groetjes

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Baby90 veel,dames zagen niks op de ovu terwijl ze zwanger waren dus.....afwachten.

Niero wel leuk zo'n smiley :D

19. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook positief getest met ovulatietesten met de zwangerschap. Zag een heel dun streepje op m'n zwangerschaptest en ovulatietest was net zo dun en naarmate de zwangerschap vorderde dikke vette strepen..

Gewoon grappig om te testen, was benieuwd omdat er vaker op t forum erover gesproken werd , dus de proef op de som nemen aangezien ik testen in overvloed had...

20. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waren trouwens van sensitest

Deel Deze Pagina