Hahah rica klinkt goed Ik vindt het al fijn dat de ovu nu net zo donker is als die de vorige keer een dag voor nod was....toen werd ik dus ongi ...
Snap je niet hoor! je kunt ze van boven naar beneden of andersom leggen of zelfs van links naar rechts, is toch niet gek dan? zie het ook vaak in verschillende volgorde hier op zp, daardoor deze vraag.
Ik heb vandaag voor het eerst met ovulatietesten getest van zwanger en kids dipstick. Ik was al helemaal blij gewoon omdat er een 2e streepje kwam hahaha, na alle negatieve zwangerschapstesten waar nooit een 2e streepje op kwam! Laten we duimen dat iedereen die een kinderwens heeft deze maand zwanger word en als dat bij mij het geval is zal ik zeker even een ovulatietest en zwangerschapstest proberen en kijken hoe het bij mij is!
Sorry ik ben melig je hebt de testen op zijn kop liggen, jou bovenste test is dus eigenlijk beneden maar... spannend meid, ik duim hoor!
Hahaha idd meliszy leuk om eens 2 streepjes te zien dan.Is ook wel spannend vindt ik om je ei op te sporen.
Uhm nee..... Test 1 dus bovenaan is van gister.... Test 2 dus onderaan....de laatste is van vandaag..... Je snapt het echt niet whahahaha
oké dan, LH staat er op, maar die staat op zijn kop melige ik toch.. whaaaaaa.. Je test van vandaag is iets donkerder, ben benieuwd naar morgen, x
Whahahaha er staat niet eens lh op.... De z&k testen hebben de streepjes net verkeerdom dus als je ze zo wilt draaien dat ze makkelijk aflezen staat het op de kop... Maar ze liggen gewoon op volgorde....het meest logische .... Dat jij moeilijk denkt moet je lekker zelf weten
Ik zeg lh, maar bedoel mark.. de letters staan dus op zijn kop.. snap je me nu? ik ben melig en verveel me, sorry
Ja ik snap je maar zoals ik al zei deze testen zijn andersom dan normaal... Enfin nu weer om topic ...
Oeps, eerst de vraag lezen is ook wel handig. Sorry nooit een ov test gedaan na de piek dus geen idee!
De Sensitest ovulatietesten reageren bij mij zeker op zwangerschap. Foto 1 (ovulatie) is mijn rijtje testen van de ovulatie, waarmee ik dus zwanger ben geworden. Foto 2 (zwangerschap) is van gisteren (6 weken 2 dagen) dus daar reageert hij heel heftig op HCG. De teststreep is de hele donkere streep. Heb helaas geen foto van een LH test rondom NOD, maar dan was die zeker ook positief geweest.
nou dames, ik heb een ovu test gedaan.. negatiever kan niet... ik denk dat ik maar gewoon wacht tot 14dpo met een zwangerschapstest.. hoewel vandaag mijn nod is.. we zullen zien...
Hoi Lov, Mijn zus had toen ze ongeveer 5 weken zwanger was een positieve clearblue digitale ovulatietest. Met de streepjes heb ik geen ervaring, dus weet ook niet of het geleidelijk hoger wordt. groetjes
Baby90 veel,dames zagen niks op de ovu terwijl ze zwanger waren dus.....afwachten. Niero wel leuk zo'n smiley
Hier ook positief getest met ovulatietesten met de zwangerschap. Zag een heel dun streepje op m'n zwangerschaptest en ovulatietest was net zo dun en naarmate de zwangerschap vorderde dikke vette strepen.. Gewoon grappig om te testen, was benieuwd omdat er vaker op t forum erover gesproken werd , dus de proef op de som nemen aangezien ik testen in overvloed had...