Ik heb m'n testen erbij gepakt van november.. Toen ik zwanger bleek te zijn, ik laat ze ff zien X Ps middelste is dus ovu test
Hey ja getest.....hij is hetzelfde hmmm....dus waarschijnlijk gewoon het normale lh gehalte wat ik in mijn bloed heb hahaha.. Had wel een hcg test gedaan en ik lijk heeeel licht iets te zien. Dus nu hopen dat de test duidelijker gaat worden.
Mischien een heel ander onderwerp.. Maar had tijdens met menstruatie die ipv 7 maar 4 dgn duurde op dag 3 een hele duidelijke ovu test vandaag dag 8 rekbaar slijm en veel (afscheiding) maar een hele lichte streep op ovu test zit er soms ook verband in met tijdens menstruatie? testte tijdens menstruatie omdat me cyclus soms kort is en soms gem 30 overigens was me menstruatie wel lichter als anders
ik heb vanochtend ook een ovu test gedaan, gister positief getest met een zwangerschapstest. De ovu test was echt wit! Niet eens een streepje. Vorige zwangerschap ook een ovu test gedaan toen ik rond de 5 weken zwanger was, toen knalde hij er vanaf! (zie mijn fotoalbum) Ik geloof niet Lov dat jouw rijtje ovu testen nu veel kan zeggen over wel niet zwanger. Een ovu test is zo afhankelijk van de hoeveelheid urine op het stripje, en ook de concentratie. Het ene moment kan je geen streepje zien en bij het volgende plasje zou hij een stuk duidelijker kunnen zijn. Ik had vorige maand voor mijn NOD ook een ovu test gebruikt, dacht echt..dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn omdat hij vrij donker was, maar helaas! Mijn conclusie: een ovu test reageert alleen op een grote hoeveelheid HCG ;-P
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/428357-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-20-a-71.html
Jaaaa ik zie hem hoor!! als dit nu weer een vals streepie is vertrouw ik geen 1test meer... morgen weer?
Hahahah rica laten we het hopen! Heb een topic ooit geopend(6 maanden geleden) over zwanger worden van je derde.....vandaag laatst zwanger geworden...nu dus iedereen behalve ik... Nee nu ben ik echt even verdrietig.......hoop snel een mooiere test te hebben
hoi,..meiden ik heb ook een iet wat donkere ovu test sinds vandaag. 21e is de knaller, want toen had ik mijn ei, en ook echt gevoeld en de 24 was echt heel licht streepje, en hij wordt donkerder, of het wat gaat betekenen zullen we pas later weten met een hcg testje.
heb even op jouw testje getuurd Lov en ik moet zeggen in de verre verte zie ik een hele lichte lijn.... dan zal de test in het eggie wel wat duidelijker te zien zijn denk ik.
Ja we wachten maar af toeter......pffffff...hahahaha... Ja ik kon nu goed kijken ....spannend! Maar dat je man het zag deed het m voor mij hoor hahaha