Ovulatietesten en zwangerschap .... Deel je ervaringen....geen discussies .....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lov23, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ovu is niets meer op te zien maar wel een licht kruidvat testje vandaag.

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Mijn ervaring met een ovulatietest als zwangerschapstest:

Vorig jaar (oktober ofzo?) buikgriep gehad, na de buikgriep nog 1,5 week misselijk een vreemde ongi én een hoge temp (37.1) op cd 8. Dus een ovulatietest gedaan van cb met smily omdat ik niets anders had liggen. Ik was zo misselijk al een ruime tijd dus...
    Ik kreeg direct een smily! Als een dolle naar de apotheek gereden voor zwschapstesten en bij thuiskomst meteen gedaan.... hartstikke negatief! Met het zelfde plasje ook weer een cb ovulatietest en ik kreeg geen smily..... nou, dat was dus een domper! En trouwens ook geen eisprong! Want een week later had ik follikelmetingen en daar zagen we dat mijn eitjes nog te klein waren om te springen.

Ik denk een foute ovulatietest dus... :(

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lees het nu voor de derde keer dat de cb vals was......zou niet mogen als je alleen van een smiley ka uitgaan!

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Lov: Heb je een foto van je test vandaag???? Ik wil heeeeeel graag meegluren! ♥

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Nee inderdaad! Die komen er hier dus ook niet meer in.
    En die kv 2v5 ook niet meer want ook ik heb meer als genoeg indrogers enz gehad het afgelopen jaar.
    Ik weet onderhand niet meer wat ik wel kan gebruiken... komt ook daar die irritante testverslaving... je wilt toch zo goedkoop mogelijk scoren he? :D Er zit gewoon niets anders op als wachten tot (na) nod maarja.... vertel mij wat :)

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahahah herkenbaar...

Moet zeggen dat ik de kruidvat goed vindt ;)

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Weet je wat het is.... elke keer nam ik me voor om een test pas te vertrouwen als ik echt een duidelijke streep zou zien. Maar dan kreeg ik weet zo'n twijfeltestje waarbij ik heel erg moest turen. En dan krijg je toch hoop. En dus teleurstellingen... Het ligt dus ook wel aan mezelf :) haha!

Eerst maar weer ovulatietesten gaan halen deze week (die van de etos bevielen me wel goed)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahahha precies.....je weet zelf vaak ook wel hoe het zit ;)

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Lov fotoo:)

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik zie wat. als ik jou was zou ik wel doortesten met dezelfde testen.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb er nog maar eentje......misschien dat ik die zaterdag pas doe ;)

12. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Nja zoals ik al zei waren mijn ovulatietesten op dag van Nod zo negatief als et maar kon ( bij deze zwangerschap )

Had nog een ovulatietest in de la gevonden en dacht zojuist ach waarom ook niet ... Dus die heb ik gedaan met dit als resultaat

Maar ben al wel bijna 10 weken zwanger had eigenlijk niet zon knaller verwacht ! 1 omdat het op Nod negatief was dus ging ervan uit dat deze dat ook zou zijn en 2 omdat ze zeggen dat zwangerschapstesten lichter worden na de 6 tot 8 weken omdat het hcg te veel is Ofzo waardoor ze lichter uitslaan dus misschien dat dat ook zou zijn voor ovulatietest Ofzo weet ik veel :p

Maar hier het resultaat

http://www.zwangerschapspagina.nl/members/70552-albums11744-picture75897.html

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja das een knaller hahahaha...

Mijn ovu vandaag was ook erg licht.....maar zegt dus schijnbaar niks...

14. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Oké, ik geef toe. Ik heb vandaag een ovulatietest gedaan en die was wit!
    Stttttt lov;)

Nu blijkt dat na je ei je lh daalt en progesteron stijgt, dus is goed teken alvast in mijn stadium!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahahah idd!

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    lov stiekem nog getest???

17. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Lov mijn ovulatietest was nu ook negatief dus mocht het je een troost zijn ofwel ben ik helemaal niet zwanger kan ook.

We wachten tesamen af ,knuffel!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lief meis dank je...

19. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

De ovulatietest van kruidvat was negatief maar de anderen net gedaan en met drunken zijn wel positief dus gek dat die niet reageerde erop.
    Dus het kan alle 2 :)

Deel Deze Pagina