Ik had wèl degelijk donker wordende ovulatietesten toen ik zwanger bleek. Maar het was niet meteen knal, hoor. Maar wèl donker. Ik zal een zoeken of ik er nog een foto van heb.
Ik testte 12 dagen na de punctie/eisprong en had een licht positieve zwangerschapstest. Heb toen voor de gein ook met een ovulatietest getest en die was echt knalpositief. En ik was dus ook echt zwanger
Toen ik zwanger was van onze dochter, had ik 2 dg. na m'n NOD geen zwangerschapstest in huis (geloofde er niet meer in na 2 jaar wachten). Ik had nog wél een ovulatietest liggen dus die maar gedaan. De twee streepjes knalden er echt af! Terwijl ik normaal alleen rond m'n ovulatietest een duidelijk tweede streepje had. Zoek maar eens op dit forum of via Google op ovulatietest als zwangerschapstest. Het LH-hormoon en het HCG-hormoon lijken elkaar. Alleen heeft het HCG nog iets 'extra' dus andersom werkt het niet (zwangerschapstest als ovulatietest gebruiken). Maar als je zwanger bent, moet een LH-test volgens de theorie een tweede streepje hebben, of het nu licht is of knalt. Overigens is het zo dat je het LH-hormoon altijd wel in je lichaam hebt, de ene vrouw meer dan de ander. Sommigen krijgen de hele cyclus door lichte streepjes op LH-testen. Oftwel, een vrouw die altijd vrij veel LH-hormoon in haar lichaam heeft, kan licht positief testen met een LH-test rond de NOD maar dus niet zwanger zijn.
Bij mij gaat t helaas toch niet op.. Vandaag een duidelijk positieve zwangerschapstest gehad en op mijn ovulatietest een licht streepje
http://s16.postimg.org/96stjqe1x/test.jpg Wat denken jullie? De test van gisteren was duidelijk positief, maar is die van vandaag dat nog wel? Ik heb de indruk dat de teststreep nu beduidend lichter is en dat mijn testje van vandaag dus negatief is.
ik deed op nod een ovulatietest, had niks anders in huis. die knalde.... smiddags zwangersschapstest gedaan en die was positief..
laatste ben ik niet met je eens heb getest tijdens mijn menstruatie en toen had ik duidelijke streep geen knaller maar tijdens vorige zw schap had ik geen of nauwelijks een streep hoor
Hmmm.... ik heb net voor de grap een ovulatietest gedaan ( 6 dpo) en die is knalpositief! T streepje is donkerder als de C streep? Nouja, maandag doe ik een zwangerschapstestje en kan ik meer vertellen...... wordt vervolgd! Nu mn kind ophalen die gelogeerd heeft bij opa en oma
Hier net ook een ovu test gedaan, de controle streep gewoon donker zoals zou moeten en de test streep is licht zichtbaar. Ben benieuwd! Normaal zou een ovu test als je geen ei hebt toch gewoon helemaal niks moeten laten zien, op controle streep na? Was een KV ovu test!
Hoi meiden Ik gebruik nu 2 rondes ovu testen. Ik begin altijd na mn ongi omo wit wat uiteraard dan op loopt maar nu al dus voor de 2e x nu dat na mn ei de streepjes wel lichter worden maar wel nog steeds licht aanwezig tot nod. Geen tuur streepjes overigens.. Blijf het vreemd vinden haha! Liefs