Wat nu?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LW85, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hoi dames,

Met mijn ex heb ik in de mmm gezeten (clomid ivm pcos, nooit eisprong gehad en baarmoederslijmvlies altijd veel te dun).
    Sinds eind december zijn we uit elkaar en ben ik met de behandelingen gestopt maar ben ik geen anticonceptie gaan gebruiken.

Ik heb in januari mijn huidige vriend leren kennen.

Nu ben ik naar de gyn. geweest ivm terugkerende buikpijn. Hij heeft een echo gemaakt en zag erg dik baarmoederslijmvlies en raadde me aan een test te doen.

De eerste test met ochtenurine gaf een vaag lijntje (zie foto 1). Niemand op zwangerschapspagina hier zag er iets op. Nu heb ik dus vanaond (ongeveer 12 uur later) nog een test gedaan... Die lijkt absoluut positief. Ik ben benieuwd naar jullie meningen..

Deze is met de urine van vanochtend:

http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/428357-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-20-a-261.html

Deze is van de avond

http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/428357-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-20-a-262.html

2. Nenapreciosa

8 apr 2013
    97
    0
    0
    Jaa die is positief.. gefeliciteerd meid.

3. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Duidelijk positief. Gefeliciteerd.

4. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Wow, wat bijzonder!
    Ik denk dat je de wijntjes nog héél lang mag laten staan:D

Gefeliciteerd! Hoop dat je nieuwe vriend het leuk vindt!

5. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Duidelijk hoor, gefeliciteerd!! Kwam het onverwachts voor je? Ben je er blij mee? Ik hoop dat je er van gaat genieten, bijzonder hoor!!

6. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Vanmorgen weer een test gedaan, een tuurlijntje, maar stuk onduidellijker dan de test van gisteravond.
    Ik bel over 10 minuten gelijk de poli of ik bloed mag prikken.

Het zou super onverwachts zijn. Maar als het echt zo is ben ik er blij mee.

7. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Die is duidelijk, Positief!

Wat bijzonder, Lekker van genieten

8. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    He, spannend allemaal.. Inderdaad bloed laten prikken, dan weet je tenminste waar je aan toe bent! Zou echt wel bijzonder zijn gezien je MMMgeschiedenis.. Ik hoop voor je dat je hartstikke zwanger bent!!

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Dat streepje zie ik ook hoor, gefeliciteerd.
    Wat kan het toch raar lopen soms.

10. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Mooie strepen hoor, zie ze op beide.
    Van harte gefeliciteerd

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He LW85. Wow meid. Had je nu zelfs een spontane eisprong? Ik neem ten minste aan dat je geen clomid meer gebruikte.
    Van harte gefeliciteerd

12. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ik heb inderdaad helemaal geen clomid oid gebruikt dus moet het wel een spontane eisprong zijn geweest.

Ik was sinds januari ook helemaal niet meer ongesteld geweest.

Ook bizar dat met de clomid mn baarmoederslijmvlies max. 4mm werd en nu opeens het dubbele was!

13. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    [​IMG] ik ben bang dat he toch een valse test was want dit was van vanmorgen.
    Zie wel een streepje maar kan ook dat ik die gewoon wil zien. Zal er morgen nog 1 doen en anders mag ik een bloedtest doen van de gyn.

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.983
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Misschien reageerde de test wel op een eisprong. Dat gebeurd wel valer..

En met pcos kan je toch ook vage testen krijgen (ivm het lh hormoon waar een zwtest ook op kan reageren) zonder dat je daadwerkelijk zwanger bent?

Succes

15. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Eisprong kan het niet geweest zijn, want op de echo was geen follikel te zien.

16. lely27

lely27 Niet meer actief

Volgens mij reageert n zw test nooit op lh
    N ovu test wel op hcg

Maar in t begin schommelt je hcg enorm. Zou natuurlijk ook daarvan kunnen zijn.
    Foto is wat klein..
    Maar ik duim voor je :)

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.983
    15.610
    113
    Nabij Utrecht

Zw test reageert wel degelijk op het lh hormoon. Genoeg foto's daarvan hier op het forum voorbij zien komen helaas!

18. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ow dat is dan idd.raag dan is een hcgbepaling het enige wat je verlossing kan geven.

Maar het kan best dat je test s'morgens lichter is dan een paar uur later op de dag.
    Heb ik ook vaak gehad ,succes allesinds en hopelijk komt er een positief antwoord uit !

19. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

+ 1

20. Dat maakt dus niet zoveel uit als je PCOS hebt, omdat je hormoonspiegel dan compleet van slag is. LH-testen hebben met PCOS ook weinig zin omdat ze lang niet altijd de waarheid spreken.. Ik hoop ontzettend dat dit niet 1 van de weinige HCG testen is die op LH heeft gereageerd! Weet je al meer?

Deel Deze Pagina