Indrooglijntjes door te geconcentreerde urine?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Dees83, Dec 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dees83

Dees83 Actief lid

Jul 4, 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    Ik heb de afgelopen week meerdere testen gedaan en op bijna alle(8!) testen zijn bij mij indrooglijntjes verschenen. Nu drink ik nooit heel veel en heb ik dus vrij vaak erg geconcentreerde urine. Kan dit een oorzaak zijn? En hebben jullie ook indrooglijntjes op de zwangerschapstesten? Ze verschijnen binnen de tijd maar na opdrogen worden ze wel duidelijker, m'n vriend ziet ze ook. Ik heb de merken sensitest(dipsticks en midstream) en etos en clearblue met kruisje gebruikt. Op die van etos kreeg ik 1x wel en 1x geen indrooglijntje. Wel zijn ze altijd licht blauw of roze gekleurd.Maar worden niet donkerder(dus ben niet zwanger).

2. Niet meer actief

wat jij in je album hebt staan zijn echt GEEN indrooglijntjes hoor...
    :D

3. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    nee dat vind ik dus ook!

4. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,427
    36,306
    113
    Heb je ze ook gewoon? dus niet in het negatief?

Volgens mij is het zo dat als de lijntjes binnen de tijd verschijnen het geen indrooglijntjes zijn hoor! Alleen met sensitest heb ik dat een keer gehad.

5. Dees83

Dees83 Actief lid

Jul 4, 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    ja maar heb zaterdag getest met clear blue omdat ik twijfelde en daar kwam een min dus negatief, alleen in het licht kwam er een plusje. bovendien zouden ze dan toch donkerder moeten worden na een paar dagen?

6. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    Tuurlijk zijn ze licht, je zit nog 8 dagen voor je NOD... Probeer over een dag of 3 nog eens te testen (jaja ik weet het, geduld hebben is niet makkelijk als het om testen gaat ;))

7. Dees83

Dees83 Actief lid

Jul 4, 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    De testen in mijn album zijn van 14 en 15 december. Sindsdien elke week getest en wordt nog niets donkerder, en afgelopen zaterdag op de clearblue ook geen positief resultaat. Weet niet of mijn banner klopt trouwens. Ben al 15 dagen ovutesten aan het gebruiken maar ook daarop geen positief resultaat. Dus of een vroege eisprong gehad of ik ben gewoon raar en het duurt nog langer dan anders voor ik ongi ga worden. Vanochtend weer getest met de dipstick van sensitest en weer een heel licht roze streepje maar in negatief zie ik ze dan niet.

8. Dees83

Dees83 Actief lid

Jul 4, 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    heb nog een foto van een cbtest in m'n album gezet.

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik twijfel.. Je zit ook nog zĂł ver voor je NOD.. Ik zou zeker nog een dag of 4 wachten voordat je opnieuw test, maar ik denk een heeeel dun plusje te zien bij de CB test,( of ik kijk verkeerd) maar wat staat er in de gebr aanwijzing? Is een dun lijntje ook voldoende of moet die net zo dik zijn als de controlestreep? Ik hoooop zoo voor je dat je zwanger bent :) maar je zult toch nog een paar daagjes moeten wachten voor meer zekerheid, hoe moeilijk het wachten ook is ;)

10. Dees83

Dees83 Actief lid

Jul 4, 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    ik heb nog een foto geplaatst van de sensitest dipsticks, het is niet heel erg goed te zien maar hier krijg ik dus steeds een dikke heeeel lichtroze streep op te zien. Zijn dit nou de bekende indrooglijntjes?

11. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Ik heb nog nooit een indrooglijntje gehad. Als ik niet zwanger was bleef de test spierwit.

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    ja precies bij mij ook!

13. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,427
    36,306
    113
    Nou bij mij niet. Ik was echt niet zwanger, maar kreeg bij sensitest wel een 2e roze streepje en binnen 10 minuten. Gewoon rottestjes. Als je het zeker wilt weten gewoon een clear blue digitaal gaan halen.

14. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    lees wel vaker hier dat sensitest dus wel indrooglijntjes geeft.

de testen die ik gebruik van kruidvat en van ebay hebben dat niet.. niet zwanger = spierwit hoe je test ook bekijkt.

15. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ik heb ook nooit indrooglijntjes gehad...dan was er gewoon helemaal niets!

16. Dees83

Dees83 Actief lid

Jul 4, 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    deze testen waren ook van sensitest. Gisteren getest met clear blue digitaal, niet zwanger. Rottesten zijn het, die haal ik dus ook niet meer.

17. Niet meer actief

het kan ook zo zijn dat je een vroege miskraam hebt ,het hcggehalte liegt niet hoor echt niet op jouw testen...

18. Dees83

Dees83 Actief lid

Jul 4, 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    Ja maar dan zou ik toch een bloeding moeten hebben, ook die heb ik nog niet. snap er niets meer van, wacht nu m'n ongi af. Al heb ik nog geen tekenen van ongi.

19. pinkgirl

pinkgirl Actief lid

Sep 22, 2008
    103
    0
    0
    lijkt mij niet hoor!

Sowiezo indrooglijntjes hebben geen kleur

20. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

Sep 11, 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    hallo, hier nog iemand met al 2 weken lang licht roze 2 de streepje op sensitest...

De testen van eergister,gister en vandaag zijn iets duidelijker want ik kan ze nu met het blote oog zien en ik hoef ze nu niet voor het raam te houden! maar nog steeds niet zeker of het nou indroog lijntje is of positief! ik moet maar afwachten wanneer ik ongesteld word want ik weet het niet meer... in ieder geval binnen deze week... ik heb wel ongesteldheids krampen gehad maar no steeds niet ongesteld geworden :S :( kut onzekerheid!

Share This Page