Heb het gedaan waar ik mijzelf gezworen had niet te doen.. Vroeg testen en flippen als ik dan toch het 2de streepje zie.. Want de kans bestaat dat het gewoon het pregnyl kan wezen, want ik ben te vroeg.. Waarom flip ik nou dan?? Zucht waarom test ik nou... Nou ja van de week ook getest van de action.. die was witter dan wit.. Vandaag getest met een kruidvat2v5... Test ik alweer 10 jaar mee.. en die heeft mij nooit meer laten zien dan 1 paars streepje.. En vandaag laat hij ineens 2 streepjes zien.. Okee een hele lichte streep maar ik zie hem.. Hoe vaak ik die dingen wel niet bekeken heb, nog nooit is die 2de streep er geweest.. Nu is die zelfs donkerder nadat die is opgedroogd.. Zou het dan toch nog de pregnyl zijn.. Mocht van mijn man niet zo vroeg testen.. Maar dacht ach vandaag kan wel.. Volgende keer ga ik ook testen of pregnyl weg is!! 28sept 18.30 pregnyl gezet 30sept 10.00 IUI
oh oh... het is ook gewoon echt heel moeilijk om geduld op te brengen he ik hoop voor je dat het tweede streepje op een zwangerschap duidt! succes met de spannende komende dagen en hopelijk binnenkort een mooie knaller!
28 sept de pregnyl dan zit je dus nu 13 dagen na de pregnyl. Heb je een foto vd test?? Een lichte streep kan nog vd pregnyl zijn (heb ik zelf ook gehad op dag 13), maar als hij al donker is dan zou het heel goed hcg kunnen zijn
En nog een verse... Ach en weet ook dat het slecht op foto komt.. en dus veel te vroeg is en het negatief gerekend word.. maar pfff we gaan weer rustig afwachten
Ja jeumig.. Wat maak jij het spannend, haha! Wanneer hen je de actiontest gedaan... Ik hoop het voor jullie wat gaaf als het gelukt is! Morgen weer testen? Maar dan wel zelfde testen gebruiken. Ik duim mee...
Lijkt mij dat die streep er niet voor niets komt te staan. Het is ook geen tuur streep. Spannend hoor! Hoop dat ie mooi oploopt komende dagen!
Oeh... ik vind hem nog erg licht. En het kan dus zowel pregnyl als hcg zijn. Morgen maar weer testen (liefst zelfde tijdstip als vandaag). Ik duim dat hij gaat oplopen.
Is idd nog erg licht.. actiontest was van de week was helemaal wit.. We zullen zien.. misschien toch de pregnyl..
Wel een redelijk duidelijk streepje, maar het is afwachten wat hij in dit geval betekent! Zal voor je duimen!
Als je 13 dagen na pregnyl zit, zo tellen we het in de MMM. Dan kan dit nooit meer van de pregnyl zijn. Je streepje is er te duidelijk voor .
M'n ervaring met 5000 eenheden is dat het na 8 dagen al weg is. Maar 13 dagen blijven zitten en dan z'n streep.... Lijkt mij zwanger! Morgen zou je NOD zijn dus morgen even testen
Uuuuh dat is niet helemaal waar, althans lang niet bij iedereen zo. Bij mij had ik met 13 dagen na pregnyl ook nog zulke strepen op de kv helaas en was toch echt telkens niet zwanger. Er staat in de gebruiksaanwijzing ook dat het gemiddeld 10 dagen in je lichaam blijft zitten.