Hoi allemaal, Ben nu 5 weken geleden gestopt met de pil (had de laatste week van de strip niet afgemaakt) maar ben nog niet ongesteld geworden. Had 1,5 week geleden een test gedaan en deze was negatief. Ik heb pijn aan mijn borsten en tepels. Maar pijn aan mijn borsten heb ik ook meestal als ik ongesteld wordt. Kan iemand mij vertellen of het toch mogelijk is om zwanger te worden in deze tijd (zolang ik niet ongesteld ben), of moet ik eerst ongesteld worden eer ik zwanger kan worden? Hoop snel wat duidelijkheid te krijgen. Gr. A
hey nou het zou natuurlijk ook zo kunnen dat je je eisprong later heb gehad. dus dat je een langere cyclus hebt. kijk maar onder mijn banner de eerste keer na de pil had ik een cyclus van 42 dagen en de tweede keer 32 dagen. voor de pil had ik altijd een cyclus van 28 dagen dus dat zegt niets. maar de eerste maand zonder de pil is altijd afwachten. ik hoop dat je hier wat aan hebt. gr mik
Hoi Mik, Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad. Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat dit allemaal erg nieuw voor me is. Hoe meer ik op dit forum lees, hoe meer ik erachter kom dat ik niet veel afweet van cyclussen, ovulaties, eisprongen etc. Je bedoelt dus, dat het onwaarschijnlijk is dat ik zwanger ben. En dat ik even moet wachten tot mijn ongesteldheid uitbreekt? Sorry, als ik het verkeerd begrijp ben nog lerende
nou na de pil is het altijd afwachten of je je normale cyclus terugkrijgt. dus het zou best kunnen dat je zwanger bent of raakt deze ronde . het zou alleen kunnen dat door het stoppen met de pil je cyclus een beetje ontregeld is. snap je hem? hihihi moeilijk he.vond ik ook. al die afkortingen die die meiden hier gebruiken gr mik
Dank je wel voor je uitleg. Ik denk dat je gelijk hebt, want ik had eigenlijk al ongesteld moeten worden. Het is nu 5 weken geleden, kan dit kwaad dat dit zolang duurt of moet ik even contact opnemen met de huisarts? Ik denk niet dat ik zwanger ben, want anderhalve week geleden had ik nog getest. Lijkt me sterk dat het nu anders zou zijn.
nou ja ik had de dinsdag voor nod(donderdag) nog negatief getest en zaterdag erna (twee dagen na nod) positief dus alles kan. maar de eerste maand is altijd even afachten. ik had de eerste keer 42 dagen dus dat is zes weken. en dokters gaan pas wat doen na een half jaar ofzo. gewoon even afachten. gr mik
Was je toen al overtijd dan? Trouwens je cyclus kan heel anders zijn dan voordat je de pil slikte. Bij mij was die eerst 32 dagen en na 10 jaar pil 24 dagen.