Hallo allemaal, Mijn man en ik hebben 2 gezonde lieve meiden van 3 en 1 jaar. We zijn heel erg gelukkig. Vorig jaar zomer wilden we voor een 3de gegaan. Ik kan zelf niet goed zwanger worden, dus heb hulp van het ziekenhuis en clomid nodig. Vorig jaar weer in de molen gegaan, in december afspraak voor start echo en daarna beginnen. Toen begonnen we in 1x te twijfelen en heb ik de afspraak afgezegd. Nu is het feb. en hebben we min of meer besloten het bij onze meiden laten! Alleen kan ik het niet vergeten dat we vorig jaar begonnen waren met een spannende stap en we het nu afsluiten.... Ik heb wel beetje angst voor bekken, maar zou onder gyn. blijven. En mijn man heeft geen vast contract, en heeft per 1 juli geen werk (wel altijd mazzel gehad met banen, dan wel voor 1 jaar, maar nog niet vast)...... Waar het op neer komt is dat ik het er toch moeilijk mee heb en bespreekbaar is het wel met mijn man, maar.....pfff....wie heeft er tips, spijt, geluk met een 3de?!?! Ik bedoel....help.... Thanks xxx
Hoi warhoofd! Wat ik me af vraag, wat zijn precies je twijfels. Ik lees iets over geen werk van je man en over je angst voor bekken en jullie nu gelukkig zijn. Zijn er nog verdere twijfels waarom geen derde? En wat zijn de redenen dat jullie vorig jaar zomer wel voor een 3e wilden gaan? Denken je man en jij er hetzelfde over? Wat is je leeftijd, oftewel als je jong bent, kun je het ook nog even uitstellen. Gebruik je anticonceptie, of doen jullie als het komt komt het... Zomaar wat vragen, misschien helot het je. Ik ben benieuwd naar je antwoorden. Zelf zijn wij bezig voor nr 2. Heb vanaf begin af aan tegen mijn vriend gezegd dat ik veel kinderen wilde. Twee leek hem altijd wel genoeg, maar hij denkt nu al mee voor 3 kids. Liefs!
De twijfels zijn de alom bekende beren op de weg, praktisch en financieel. Wij zijn allebei 28 jaar. We wilden er in de zomer gewoon voor gaan. Mijn man denkt meer helemaal niet meer en ik wil nog wel... :S:S:S:S:S:S Ik gebruik nu de pil....maar zou het liefst het komt als het komt willen....
hoi warhoofd. lastige situatie zeg... hoewel mijn 2e net 3 maand is denk ik nu ook al over de toekomst en denk ik nu al dat ik het bij mijn 2 meiden wil laten. (hoewel we er altijd 4 zouden willen) ik heb ook zoiets, ik heb nu 2 gezonde meiden! (is een hoop mis gegaan in mijn omgeving de laatste tijd, dus zal daar ook wel mee te maken hebben) ik ben nu nog steeds revaliderende van BI, dus hoe zou dat ooit gaan met een evt. 3e? Maar goed, hier help ik je natuurlijk niet mee, alleen dat ik je verhaal herken. ik denk dat je er nog eens goed over moet nadenken (en niet binnen een week al beslissen). ben jij bij beide kids via de mmm zwanger geraakt? zo ja dan zou ik denk ik in jou geval met jouw twijfels stoppen met de pil en komt het dan komt het? kans is dan klein, maar is wel zoiets van als het komt had het ook zo moeten zijn? sterkte met je keuze, denk er nog goed over na want lees veel twijfels in je topic!
Hej cheryll, Bedankt....ja ik snap je precies en ik heb idd heeeel veel twijfels en idd telt die bi ook mee....onze 2de is ingeleid vanwege mijn pijn...hoe zou dat met een 3de zijn....en idd, we hebben nu 2 gezonde meiden...stel dat......brrrrrrr ik vind het echt zoooooooo moeilijk Oja, nee, onze oudste is spontaan meteen na stoppen -pil gekomen, en tussen de 2 meiden heb ik 4 mk's gehad en ben toen met 2de met clomid zwanger geraakt.... Moeilijke keuze he, van 1 naar 2 was makkelijker:S x