Hallo dames, IK snap er niks meer van, ik zit 2 dagen voor mijn nod. Ik heb ovulatietesten gebruikt en mijn temp bij gehouden. Ik ben er dus zeker van dat mijn ei is geweest. Nu heb ik net voor de grap een ovulatietest gedaan, en die is knalpositief. Ik test met dipsticks van zwanger en kids. Ik ben met mijn man mee voor zijn werk en heb geen zwangerschapstest bij me dus ik kan niet testen. Iemand enig idee wat er aan de hand is en of zo een ovulatietest ook vals positief is?
Spannend!! Kan je morgen wel een test halen? Als je in NL bent en je rijd voorbij een avond apotheek even naar binnen glippen
Ik heb het inderdaad ook al vaker gehoord dat je met ovu-testen positief kunt testen! Ik ga voor je duimen dat de zw-test ook positief zal zijn
Ik ben erachter gekomen dat ik zwanger was doordat ik positief testte met een ovulatietest. Ik denk dat de kans groot is dat je zwanger bent! Spannend...
Hey dames, Ik kan geen testen kopen. Ik ben met mijn man mee, hij is kapitein en we zitten dus op een schip. Woensdag gaan we weer naar huis en dan kan ik een test halen. Ik vind het nu ook wel spannend worden door jullie verhalen! Je kan toch ook met middagurine testen?
@ Babii, Ik dacht al dat mijn post verkeerd was en heb ook al in het andere topic gesteld. Ik zat al te kijken of ik die andere kon verwijderen maar ik weet niet of het kan of hoe ik dat moet doen. Ik weet niet of jij hem kan verwijderen/sluiten. 2 keer hetzelfde is ook niet nodig!
Je kan de meldknop gebruiken, en dan verplaatst 1 van de modjes hem. Zal even e andere topic zoeken! Succes meis!
Ik ben niet bekend met de testen van zwanger en kids, maar zijn die gevoelig of niet? Want als ze gevoelig zijn geven ze altijd een tweede streep.
Het gaat om een positieve test en niet om een tweede streep. Een ovu test is alleen positief met een eisprong of zwangerschap.
Niet als het 'gevoelige' ovutesten zijn. Dat hoeft tenminste niet... Ik heb namelijk zelf een paar maanden geleden de gevoelige van sensitest gebruikt en toen testte ik voor nod positief, maar ik was niet zwanger. Maar zoals ik al zei ik ben niet bekend met de zwanger en kids
Heb vorige week eisprong gehad, dat weet ik omdat ik temp en een ovutest heb gedaan. Vanmiddag weer 1 gedaan en die was bijna positief, heb volgende week maandag mn NOD, alleen wel vage klachtjes, zoals een ijzer/metaal smaak, zo vies, bah. We wachten af wat het gaat worden, zal wel eerder testen als maandag, heb zaterdagavond een familie bbq, dus moet me misschien inhouden.
Nou dames, Vandaag bloed gespot dus denk dat mijn ongi er aan zit te komen. Nu alleen nog wachten tot mijn temp daalt. meestal daalt die wel een dag van te voren maar nu is hij nog steeds hoog. pff baal wel ontzettend, deze ronde eindelijk kans gehad om echt rond mijn ei te klussen. Voorlopig duurt het minimaal tot eind september voor dat dat weer kan(vanwege werk man). De rest succes!
kan ook innesteling zijn, kun je ook bloed hebben. ik duim voor je dat je temp hoog blijft en de bloeding niet doorzet
Maar ik zit nu 1 a 2 dagen voor NOD(lf=14 of 15). dan kan het eigenlijk geen innesteling meer zijn toch? En ik duim voor jou!