Weet iemand bij welke hoeveelheid HCG de Clearblue digi dit aangeeft? 1-2 weken : hoeveel HCG 2-3 weken: hoeveel HCG 3+: hoeveel HCG ik kan het op de Clearblue site nergens vinden, maar ben gewoon nieuwsgierig
1-2 weken is minimaal 50 (anders slaat ie niet aan) Van daaruit verdubbelt het HCG elke 2 dagen, dus zou je het zelf uit kunnen rekenen
25 staat in hun online folder: 1. Hoe werkt de Clearblue DIGITAL zwangerschapstest? Wanneer u zwanger bent, maakt uw lichaam het zwangerschapshormoon hCG (humaan choriongonadotrofine) bij. De hoeveelheid hCG in uw lichaam neemt aan het begin van de zwangerschap toe. Clearblue kan zeer kleine hoeveelheden van dit hormoon in uw urine opsporen. (de gevoeligheid van de test is 25 mIE/ml) Op basis van de hoeveelheid hCG in uw urine geeft de Clearblue conceptie-indicator een schatting van de tijd die is verstreken sinds de bevruchting.
in de bijsluiter staat idd dat hij 25 HCG nodig heeft maar mijn vraag is eigelijk hoeveel moet bijv je HCG zijn wil hij 2-3 weken aangeven, en 3+, etc bijv 2-3 weken: 4.000-12.000 HCG ( noem maar wat) of bijv 3+: 12.000 - 25.000 1-2 weken moet hij idd minimaal 25 zijn, maar maximaal ??
ik lees op amerikaanse fora's hetvolgende; Clearblue digital met conceptie indicator: 1-2 weken: 25-200 HCG 2-3 weken: 200-20.000 HCG 3+ weken: 20.000 HCG of hoger
met 5 weken had ik 3+ met Clearblue, die dag ook bloed laten trekken hcg was 2135. Denk dus dat het vanaf 2000 is ipv 20000.
dan zal ik in de war zijn met de ander Clearblue met een + Deze is inderdaad gevoeliger... oeps (maar een uitroepteken was niet nodig geweest hoor... is zonder ook wel duidelijk)
Ik heb net een Clearblue test gedaan en had verwacht dat er zou staan 1-2 omdat ik vandaag of morgen pas 4wk ben! Nu staat er toch 2-3 weken. Zou ik verder zijn dan??
het is een indicatie ... de opbouw van hcg hormoon verschilt per dame ... met een gewone streepjes test zou die ook altijd verschillend zijn wanneer dames op dezelfde dag testen bijv. 4 weken.
Het is een indicatie Als je verder was geweest hadden je streepjestesten een paar dagen geleden duidelijker moeten zijn Kan zijn dat je gewoon snel HCG aanmaakt
Oké! Ja mijn streepjes testen knallen ook! Voor mijn mk was ik 5wk zwanger en gaf hij ook 2-3 aan. Maar betekend dus tussen de 4 en 5weken. Dat zal dan wel ongeveer kloppen denk ik.
Maar je had de 25e pas een posi ovutest, dan ben je nu max 4,0 weken zwanger en ben je dus nooit 5 weken en maak je dus gewoon snel HCG aan als de test al 2-3 zegt
Inderdaad,volgens mijn berekening ben ik ook 4wk vandaag!! En heb het ook nog met middagurine gedaan.
Hi melanie! Wat fijn dat je al veel hcg hebt zeg! Bij mijn miskramen kwam ik niet verder dan 1-2 terwijl ik tegen de 6 wk aanzat.. Ik hoop je heeel snel te volgen! Ben helemaal blij voor je!
Nou maak me niet gek!! Zoonlief heeft het over zijn slaapkamer verhuizen naar de zolder want mama krijgt een tweeling! Mijn collega vertelde gisteren dat ze gedroomd had dat ik zwanger was van een tweeling. En gisteren zei een moeder van een vriendje van zoonlief nadat we samen een andere zwangere aan het bekijken waren "sow en nu is het jou beurt,een tweeling misschien??" Hahahahaha toevallig allemaal (hoop ik) Even erbij zeggen dat niemand weet dat ik WEER zwanger ben! Vandaar dat ik de reacties raar vind. Maar kan dat echt dat je hcg meer is door een tweeling? Het zit namelijk wel bij ons beide in de familie