onregelmatige cyclus

Discussion in 'Zwanger worden' started by karin79, Jul 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. karin79

karin79 Lid

May 9, 2008
    68
    0
    0
    groningen
    hoi,

wie zou mij kunnen helpen? ik dacht altijd dat ik een aardige regelmatige cyclus had, niets is minder waar het schommelt behoorlijk, wie weet wat ik moet aanhouden i.v.m. mijn eisprong.
    en is er misschien een middel waardoor mijn cyclus wel weer regelmatig wordt?
    hieronder heb ik een lijstje van het afgelopen half jaar.

febr een cyclus van 33 dagen
    maart een cyclus van 30 dagen
    apr een cyclus van 29 dagen
    mei een cyclus van 32 dagen
    juni een cyclus van 27 dagen
    juli een cyclus van 25 dagen

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik vind het eigenlijk nogal meevallen. Bij mij schommelt m'n cyclus tussen 30 en 120 dagen... ;)
    Jouw eisprong zal tussen de 11e en 19e dag zijn.

Lieve groetjes!

3. karin79

karin79 Lid

May 9, 2008
    68
    0
    0
    groningen
    hoi elke,

dank je wel voor je snelle antwoord, wordt dus even puzzelen de volgende maand.
    ik had eigenlijk stiekum gehoopt dat het deze maand raak was, had zelfs gedacht dat ik mijn eisprong gevoeld had, die ik anders nooit voel, het lichaam kan je soms behooroorlijk voor de gek houden, daar ben ik inmiddels wel achter,
    nou ja op naar de volgende ronde!

groetjes karin

4. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    Ik vind de minimums en maximums ook niet veel uit elkaar liggen..misschien gewoon een gemiddelde berekenen van de laatste 3/4 ronden?

5. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hoi ik dacht ook altijd dat ik niet echt een regelmatige cyclus had ik schommel tussen de 30 en 35 maar dan heb ik dus ook best wel een regelmatige cycles. mijn gyn zegt dat ik misschien pcos heb, maar dan heb je onregelmatige cylcussen als jullie zeggen dat het niet onregelmatig is dan snap ik mijn gyn niet echt?

liefs

6. belinda203

belinda203 Bekend lid

Mar 23, 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ook hier een schommelaar! 8)
    Ik hang tussen de 29 en 39 dagen in.Erg lastig maar ik laat me er niet door weerhouden! We klussen gewoon als we zin hebben en anders niet haha!

7. boedha1981

Jan 8, 2008
    98
    0
    0
    Hier ook zeer onregelmatig niet nogmaal.
    Van 15 tot 50 dagen dus het is niet al te makkelijk. Maar idd wij klussen ook en we zien het wel. Weet toch wel dat we commetaar kijken omdat we nu met een grote verbouwing bezig zijn. En kan wel even duren voor het klaar is. Maar het is altijd wel iets. Maar er zijn mensen in de omgeving die het nooit zullen begrijpen. En wij hebben het ook tegen niemand gezegd dat we bezig zijn. Dan is de verwachting alleen maar groter.

Groetjes

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Als je wil weten wanneer je eisprong is kan je toch gewoon ovu testen gebruiken of tempen?

En op de juiste dagen klussen zegt nog niks helaas.
    Zelfs al klus je altijd op de juiste dagen kan het nog lang duren eer het raak is!

9. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    En ik heb het al een aantal keer gemeld in andere topics, maar je kunt veel zien aan je afscheiding:

Helder, slijmereig en je kunt er 'draden' van trekken tussen je vingers? Je zit rond je eisprong! En nog een natuurlijk signaal: meer zin in seks!

Natuurlijk, als het echt moeilijk is, dan helpen testjes en tempen goed, maar probeer ook op de natuurlijke signalen te letten.

10. je kunt ook agnus castuspillen of druppels gebruiken om cyclus te reguleren, maar dit valt erg mee hoor! heel netjes vind ik 'm!

11. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    1,754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hallo dames

ik heb een vraag aan jullie.
    ik ben vorig jaar februari gestopt met de pil heb 10 jaar de pil geslikt.
    heb altijd een cyclus van 28 dagen gehad ook na het stoppen met de pil.
    nu ben ik vorige maand een dag te vroeg ongi geworden en als ik uit ga van die maand ben ik nu 3 dagen te vroeg.
    heb ontzettende buik pijn maar heel weinig bloedverlies. ik kan het af met een inlegkruisje.
    wat is dit snappen jullie er iets van?

12. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Annelies, ik weet niet wat gyn's hanteren als maat voor een onregelmatige cyclus. Misschien is dat wel een kleine marge.
    Maar ik zou het heel erg fijn vinden als mijn cyclus tussen de 25 en 33 dagen schommelde... ;)

Lieve groetjes!

Share This Page