Ovulatietesten... hoe te gebruiken en van welk merk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Karina2006, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karina2006

Karina2006 Actief lid

1 feb 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    van welk merk zijn deze testen betrouwbaar?

ik moet deze maand clomid slikken en ons ziekenhuis doet geen echo's meer om te kijken of er follikels groeien en een eisprong aankomt. de gyn zei dat ik zelf ovulatietesten moet kopen, maar ik weet helemaal niet op welke dagen ik deze moet gebruiken en van welk merk ik ze moet kopen

(ik heb helemaal vergeten om dit aan de gyn te vragen)

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Wanneer je moet beginnen met ovulatietesten hangt ook af van hoe lang je cyclus duurt.
    Maar als het goed is staat dat in de gebruiksaanwijzing ook. Ik heb ze zelf een tijdje gebruikt maar de gyn raadde mij af om ze te gebruiken omdat ze met PCO onbetrouwbaar kunnen zijn.
    Maar voor dat ik dat wist gebruikte ik die van Sensitest en in gebruik vond ik ze prima.
    Makkelijk in gebruik en je hoeft niet lang te wachten op de uitslag.

3. mammie in spe

mammie in spe Actief lid

4 jan 2010
    242
    0
    0
    ik heb ze vd kruidvat en toevallig zojuist een positieve test in handen. Nu het resultaat over 2 weken afwachten!!!

4. Karina2006

Karina2006 Actief lid

1 feb 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook PCO maar de gyn zei juist dat ik ze moest gebruiken om te bepalen wanneer we moeten klussen. waarom zouden ze met PCO onbetrouwbaar zijn?

5. Karina2006

Karina2006 Actief lid

1 feb 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes!

6. Karina2006

Karina2006 Actief lid

1 feb 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames, op welke dag moet ik beginnen met die testen?

ik moet van dag 3 - 7 clomid slikken

7. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ovulatietesten zouden met PCO valspositief kunnen aangeven. Tenminste dat is wat de gyn mij vertelde en ook wat er in de bijsluiter van Sensitest staat.
    Weet er verder ook het fijne niet van maar neem toch aan dat de gyn het niet voor niets gezegd heeft.

8. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    Hoi Karina,

er is ook nog een hele afdeling topics wa gaat over ovultaie en zwangersschaps testen.... misschien vind je dar nog meer antwoorden....

ik heb de testen van sensitest.nl zijn er goed en goedkoop kruidvat wil volgens sommige een vals positief geven maar daar heb ik zelf geen ervaring mee,

heel veel succes!

Deel Deze Pagina