Nou dames, vandaag een test gedaan en zie hier het resultaat! Wat zien jullie? Ik en mijn man durven nog niet echt blij te worden...
Zie wel een een vage streep...maar idd als predictor is. Doe anders nog kruidvat 2 voor 5....of Clearblue Digitaal Spannend!!!
Hmm het is inderdaad een test van predictor. Had vanochtend ook zo'n kruidvat test gedaan en daar was een ieniemienie streepje op te zien, maar bijna niet zichtbaar zeg maar. Dus ik had mijn man op pad gestuurd om een ander merk te halen en hij heeft de predictor meegenomen. Morgen toch nog maar een kruidvat testje doen, wie weet. Jakkes het blijft spannend zo. Als het goed is zou ik morgen ongesteld moeten worden........... Blegh echt geduldig ben ik niet in ieder geval Zijn er veel mensen hier die negatieve ervaringen met een predictor test hebben?
het hangt er een beetje vanaf of het een predicor vroegtest is of een gewone.. De gewone is best betrouwbaar volgens mij.. MAar je kv reageerde ook? Dan durf ik best voorzichtig positief te zijn hoor! Maandag gewoon nog een testje doen en als je zwanger bent is hij dan heel duidelijk denk ik zo
Ik zie wel een streepje ja.... hoop dat bij de volgende tekst van KV 2v5 ook een streep te zien is!! Duimen dus!!!
Ik hoop voor jou dat het echt van een zwangerschap is!! Ik heb ooit ook een positieve predictor test gehad en werd de volgende dag ongesteld!! Maar ik hoop voor jou dat je echt zwanger bent!! Liefs Germaine
Goedemorgen, Mijn zoontje was vandaag erg vroeg wakker dus ik heb meteen een kruidvat test er tegenaan gegooid. En het resultaat..... Heel licht positief! Ik krijg het niet voor elkaar om er een foto van te maken, zo licht is het plusje maar je ziet hem wel!!! Binnenkort even zo´n Clearblue digital kopen en dan durven we het echt te geloven...... Maar stiekem zijn we al erg blij!! Meteen de eerste serieuze ronde met Clomid is het raak. En het onvoorstelbare is dat het met ons zoontje ook precies zo ging, 1,5 jaar bezig, toen aan de Clomid en bij de Clomid 100 was het ook in 1x raak. Nou, nog even een klein beetje onder voorbehoud Hebben we de opa´s en oma´s wat leuks te vertellen met kerst!!
Ik zou toch echt een kruidvat testje doen van 2 v 5 euro.. die + testen van kv en cb geven heel vaak een licht plusje (bij mij iig altijd wel) dat samen met de hele lichte predictor test durf ik je nog niet te feliciteren al klinkt het wel heel erg hoopvol allemaal.
Vanochtend ben ik meteen naar het dorp hier geraced en heb ik een CB digital gehaald, ik dacht dan weet ik het echt zeker en hoef ik niet te turen naar lijntjes. En het resultaat??? ZWANGER!!!!!! Hij gaf aan 1-2 weken, ik zit nu net op de 4 weken grens. Uitgerekende datum in de buurt van 28 augustus. Joepie!!