9dpo test van de action. Na 10 min eigenlijk alleen een grijzer streepje wat meer een indroger leek te worden. Omdat ik het niet goed kon zien toch uit de verpakking gehaald en binnen de volgende 5-10 min werd het best n duidelijk roze streepje... Eigenlijk te laat dus en te vroeg getest. Inmiddels is dit ronde 15 na bbz. Dus weinig hoop meer voor op de natuurlijke manier
Ik zie zeker een streepje! Het zou kunnen dat deze iets later verschenen is omdat action minder gevoelig is. Zou een k2v5 doen veel gevoeliger. Spannend!
Ben bang dat hij te ver naar links staat. Soort van ophoping van kleurstof net voor waar de streep zou moeten staan zeg maar. Hij is echt best roze maar dan zou dat toch al wel binnen 10 uiterlijk n kwartier te zien moeten zijn geweest? Deze strip is ook al doorgespoeld, dat wel
Ik zie het streepje wel maar kan niet zo goed inschatten of deze nou grijs of roze is. ik zou over 2 dagen nog eens testen! Hopelijk heb je dan een duidelijke 2de streep! Succes!
Ik zie ook wel iets! Maar juich zeker nog niet te vroeg, ik zou er nog een (paar) test(jes) tegen aan gooien! Succes!
Ik zie wel een verkleuring, maar heb zelf ook al eens een roze indroogstreepje gehad buiten de afleestijd. Het enige wat je kan doen is geduld hebben tot een volgende (hopelijk duidelijke!) test. Ik zou ook de KV 2v5 nemen.
Vanmorgen wit getest met k2v5 dus dat van gisteren was iig geen hcg Jammer maar wie weet over een paar dagen alsnog. Bedankt voor t meekijken
Hmmm na een kwartier toch een tuurstreep, weet niet of hij te zien is door het uploaden. Vind het nu toch wel een beetje spannend. Maar bedenk me wel dat het raar is dat je gisteren op 9dpo duidelijker test met een action dat dat eigenlijk niet klopt. Help
Ik zie het streepje wel heel goed en hij ziet er ook roze uit. Over morgen nog een keer testen dan moet die wel duidelijker zijn Spannend!!
Ik zie een héél licht streepje. Tja, buiten de afleestijd is ie eigenlijk niet betrouwbaar meer. Maar je zou ook gewoon te vroeg kunnen zijn met testen. De meeste innestelingen vinden plaats tussen 7 en 12 dpo. Geduld hebben en duimen draaien