Hoi dames, in augustus ben ik gestopt met de pil. Strip netjes afgemaakt en onttrekkingsbloeding gehad. Vervolgens cyclus van 31 dgn en toen ongesteld geworden. Geen tussentijdse bloedingen gehad of gekke dingen. Ben toen op 21 sept ongesteld geworden. Nieuwe cyclus verliep normaal tot dag 16. Kreeg toen wat bruin en roze bloedverlies. Veel last van rugpijn en zeurend gevoel onderin mn buik. Dit bloedverlies is tussendoor slechts 3 dagen weg geweest en begon toen weer opnieuw tot aan de dag van vandaag. NOD was gisteren. Voel me ook al 2 weken 'anders' maar sinds een paar dagen echt vreemd. Afgelopen maandag (5 dgn voor NOD) begon het bloedverlies weer. Maar niet zoals een menstruatie. Lichter en geen duidelijk patroon (soms alleen bij afvegen, dan weer een paar uur niks en dan weer wat lichtrood bloedverlies). Vanochtend (ondanks bloedverlies) toch een test gedaan vanwege alle klachten. Volgens mij staat er een licht streepje.. Ik heb nog niet eerder een KV test gebruikt. Kunnen jullie eens oordelen?
Bedankt voor het reageren! Hoop zo dat het goed gaat! Maar het bloedverlies zit me niet zo lekker... Het is dan wel minder en anders dan menstruatie maar vraag me toch af waar het door zou kunnen komen...
Duidelijk streepje hoor! Begrijp je onzekerheid! Even overmorgen weer testen en met elkaar vergelijken.
Je ziet zeker een streep, wat fijn! Het bloedverlies kan goed van de innesteling zijn. Door blijven testen en dan kijken of die oploopt.
Thanks ladies! Ik ga morgen denk ik maar weer testen en ondertussen hopen dat het bloedverlies stopt en alles goed gaat!!
Vind het een duidelijke streep en tja bloed verlies daar valt weinig over te zeggen. Dan is de kans 50/50 dat het misgaat. Het gebied is beter doorbloed dus je hebt ook sneller kans op bloedingen
Ja, dat is ook wel zo... Maar herkende het niet van m'n vorige zwangerschappen. Bloedverlies maakt je dan toch een beetje onzeker... Maar rustig afwachten en weer een keer opnieuw testen! Vind het wel spannend hoor!!
Ja, dat hoop ik ook.. Heb de VK gebeld en die zei dat het in principe nog alle kanten op kan wat betreft het bloedverlies.. Maar toch zit het me niet helemaal lekker. Ze willen over 2 weken wel gewoon een echo maken om te kijken of ik wel of niet zwanger ben.. Vind het wel echt spannend en hoop uiteraard dat het bloedverlies niks bijzonders is en er gewoon een klein hummeltje aan het groeien is...