Hoi allemaal, Afgelopen vrijdag ben ik bij de gyn geweest, had een aantal onderzoeken gehad, en blijkt dat ik een pcos beeld heb. Ik heb 2 van de 3 pcos symptomen, een lange cyclus en blaasjes in 1 van mn eierstokken.. maar.. gek genoeg waren de hormonen wel allemaal oke! Sterker nog.. de eisprong die ik heb waargenomen, is hoogstwaarschijnlijk ook echt een eisprong geweest aldus de gyn. Ik schijn afentoe een natuurlijke eisprong te hebben.. Afgelopen vrijdag was ook mijn NOD.. tot op heden nog geen veegje bloed! Ik heb wel afentoe wat krampjes, maar echt afentoe.. verder heel gevoelige borsten, en witte afscheiding.. Van de gyn heb ik clomid mee gekregen.. ik moet dit dag 5 tm 9 van mn cyclus nemen.. ik moet nu wachten op mn menstruatie, en als deze niet komt, om de dag even testen of ik niet zwanger ben.. Als ik na 2 weken nog niet ongesteld ben, en de zwangerschaps test is ook negatief, dan wekken ze mijn menstruatie op (nadat ze nagekeken hebben of ik niet toch zwanger ben). Vanochtend heb ik nog een test gedaan.. witter dan wit.. Nu vraag ik me af, zijn er hier meiden die pas een paar dagen na nod positief hadden? Ik heb het gevoel even "stil te staan".. ben blij met alles.. als ik ongesteld wordt dan mag ik beginnen met clomid, en als ik zwanger ben, ben ik natuurlijk helemaal gelukkig! Maar op dit moment is er even "niks" .. Iemand een succes verhaal, die een paar dagen na nod positief had en ervoor negatief?
Op vrijdag/zaterdag 3 weken geleden.. vrijdag ochtend en middag was mijn clearblue positief.. s avonds niet meer..
Mmm lastig als je ei daadwerkelijk gesprongen is dan had je nu toch wel of ongi moeten zijn of een posi test moeten hebben. Gemiddeld 14 dagen na je ei het een of het ander. Natuurlijk zijn er uitzonderlijke gevallen die heel laat posi testen. Heeft de gynaecoloog kunnen bevestigen dat je een eisprong heb gehad op de echo? Het schijnt is mij verteld dat met pcos ovu testen geen zin heeft omdat ze vaak positief aangeven en het ei uiteindelijk niet springt.
In principe sluit ik me bij Paula aan, maar om antwoord te geven op je vraag: ik testte bij mijn zoontje pas een week na nod positief en daarvoor negatief. Dus het kan wel. Maar ja bij mijn 2e zwangerschap testte ik op 10 dpo al positief dus het hoeft helaas allemaal niks te zeggen. Het is per vrouw per cyclus verschillend.
Ik heb 3 dagen na mijn waarschijnlijke eisprong een bloedonderzoek gehad, mijn progesteron gehalte van toen wijst wel op een eisprong. Dat is juist het vreemde bij mij, ik heb een pcos beeld, dus de lange cyclussen en de blaasjes.. maar die blaasjes heb ik slechts in 1 eierstok, de ander was normaal. En mijn hormoon waardes zijn gelijk aan die van vrouwen met een normale cyclus.. Juist daarom weet ik het even niet meer.. Nu nogsteeds niet ongesteld.. Las wel op internet verhalen van vrouwen die in het begin weinig hcg aanmaken.. hoop dat het dat is.. en dat ik zwanger ben.. of anders dat ik snel ongesteld word! Dit is frustrerend..
ik heb wel eens 10 dagen na nod pas positief getest. ik voel mn eisprong altijd dus ik dacht precies te weten wanneer dat was. toch niet...ik bleek ook 10 dagen minder lang zwanger! terwijl ik netjes een cyclus had van rond de 30 dagen.