ik vind de testen van matcare heel goed, zijn ook goedkoop. over de kruidvat testen lees ik hier vaak slechte verhalen.
Ik vind die van sensitest erg prettig en ze bezorgen ook snel .... de testen werken nu nog even wachten of het resultaat er ook naar is liefs edith mama van mees*
Ik heb sencitest gehad, maar daar had ik geen duidelijke eisprong mee gezien. Nu heb ik Wonfo testen via Marktplaats en die zijn heel duidelijk En ik gebruik de CB met en daar ben ik heel erg over te spreken! Wel duur maar in combi met goedkopere dan hoef je er maar 2 á 3 te doen en dan doe je er zo 3mnd mee!
ik heb die van babyboomshop, de dipstick en de midstream. goedkoop en volgens mij wel duidelijk (vooral de midstream).
Ik heb ze van testjezelf.nu. Ben er ook heel erg tevreden mee. Enige nadeel van de casette testen is alleen dat je telkens de hoeveelheid urine nauwkeurig moet druppelen met een pipetje op de ovu-test
Veel verschillende merken geprobeerd en uiteindelijk vind ik de testen van zwanger en kids het fijnst. Ook de prijs is prettig!
Ik heb zowel die van de sensitest als de matcare gebruikt en ze bevallen me allemaal prima. Over de zwangerschapsteste van sensitest ben ik minder te spreken... hier krijg ik steeds maar één streep