Ovulatietesten kruidvat?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by lovemychild, Dec 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    hij is ook waardeloos gaf bij mij positief aan 2 dagen voor nod dus dacht zwanger maar gewoon ongi hoor omdat heel veel zwangeren met een ovulatie test positief testen want vinden jullie eigelijk de beste ovulatie testen welke kan ik het beste gebruiken gr patricia

2. mamaria

mamaria Bekend lid

Nov 4, 2008
    510
    0
    0
    Je hoort hem ook niet als zwangerschapstest te gebruiken, er zitten immers altijd een beetje HG in je lichaam.

Ik heb er dus wel goede ervaringen mee. Wellicht kun je eens iets bij matcare of sensitest bestellen? Ik hoor daar positieve verhalen over!

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

er zit nooit wat HCG in je lichaam, wel LH..als je zwanger bent ziet een ovutest HCG aan voor LH en dus wordt een ovutest bij zwangerschap vaak positief.

maar eigelijk hoort een ovulatietest niet 2 dagen voor NOD positief te zijn, alleen als je zwanger bent, dus die kruidvat ovutesten zijn echt raar.

die geven zelfs bij mijn vriend positief aan, en bij mij toen ik ongesteld was terwijl je dan onmogelijk een LH piek kan hebben

sensitest is echt steengoed en steengoedkoop, nog goedkoper dan de kruidvat ovutesten ( zie mijn album trouwens voor een positieve ovulatietest bij zwangerschap als je daar nieuwsgierig naar bent, en voor voorbeeldjes van sensitest ovulatietesten)

4. eikeltje

eikeltje Lid

Mar 4, 2009
    5
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik moet wel zeggen dat ik de testpoint vroege zwangerschapstest heb gedaan en niet een ovulatietest oid. Ik zit vandaag in de 28e dag van mijn cyclus en ben nog steeds bij vlagen misselijk en heb erg last van mijn onderrug. Nog geen voortekenen van een menstruatie ..... Blijft nog even spannend dus! Ik hou jullie op de hoogte!

5. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Spannend. Ben benieuwd!

6. eikeltje

eikeltje Lid

Mar 4, 2009
    5
    0
    0
    Helaas ..... game over! Ben vanochtend ongi geworden. Op naar de volgende ronde dan maar. Al met al met 30 dagen toch een mooie cyclus. Ik probeer het maar van de zonnige kant te bekijken!

7. Loontje4

Is ook zo!

Hier mijn ei nog steeds niet gevonden met de ovutesten van sensitest. Ik hoop dat mijn cyclus niet heel lang geworden is. Ben nl gestart met Etos zwanger worden pillen en het schijnt dat je cyclus daarvan langer kan worden. Nou ik ga nog effe verder zoeken! Succes!

8. eikeltje

eikeltje Lid

Mar 4, 2009
    5
    0
    0
    Dank je wel, jij ook!

Groetjes

9. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Hier is manlief er totaal niet meer mee bezig. We klussen wel. Maar hij heeft me gezegd laten we het om de dag doen. Maar ik kon het niet laten. En hij zegt nu dat het toch al niks meer word. Hij heeft er in ieder geval op dit moment geen zin in. Al wil hij het aan een kant heel graag. Hij vind het niet leuk, dat ik toen zo snel de beslissing heb genomen om bij me ex met de pil te stoppen toen ik maar zo kort samen met hem was. En dat alles daardoor ook veranderd is. Eerste keer was het direct raak, en nu... al tijdje bezig. En wie weet was het nu wel direct raak geweest als ik gewacht had, en met me 18e had nagedacht. Het niet zwanger worden maakt het er op dit moment niet beter op. Hoop dat ik deze ronde wel zwanger raak. Maar heb er zelf geen hoop op, omdat de laatste cyclus 44 dagen was.. En de vorige 27.

28-30-27-44-? Zou niet weten wanneer ik mijn eisprong zou kunnen hebben. Voel me echt rot. En manlief al helemaal. 1 mooi ding is wel, dat we in mei/juni al waarschijnlijk een apartement hebben met 2 slaapkamers, ruime woonkamer, keuken, dakterras, ruime douche. Die kunnen we overnemen me stiefbroer woont daar nu in. Heb al met de verhuurder gesproken. Nu hoopt manlief snel werk te hebben. Omdat we eerste maand borg moeten betalen. Zit nu met ww.. en heeft eerst maar 2 weken gekregen.. Nou daar ben je dan vet mee. heb je meer onkosten dan dat je binnen krijgt. Dus staat hij helaas in min op de bank. Maar komt wel weer op tijd goed. Uit de min voor mei is prima. Dus als dat nog mis zou gaan, hoeft het voor hem allemaal echt niet meer. Na alle stress laatste tijd.

Zou wel mooi zijn, dat het dan wel zou lukken als we samen ons eigen plaatsje hebben. Wonen nu bij zijn ouders.(vaak stress die ouders) Dus geen rust aan een kant, dat zegt me vriend zelf ook. Ik heb er minder last van, dan me vriend.

Jammer dat de calculator niet kan doen, omdat ik een cyclus van 44 dagen heb, en die calculator heeft geen 44 dagen erbij staan. Wat moet ik nu doen, de kortste of de langste cyclus rekeken?

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Hey meiden!
    Ik kom ook weer eens aanwaaien ;)

Rustig aan het wachten, ei is geweest, heb minder getest dan de vorige rondes en ook minder getempt. Wat geeft dat een rust zeg!

Ladymoi, ik zou je langste cyclus aanhouden,maar je kan ook het gemiddelde pakken van je cyclussen.
    Gebruik je nog wel ovulatietesten om te kijken wanneer je ei komt?

Groetjes, mex

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hoi meiden

Als je de langste cyclus pakt kun je je ei missen, dus om je ei niet te missen moet je uitgaan vd kortste cyclus. Bij een cyclus van 28 dagen heb je je ei namelijk eerder dan bij een cyclus van bijv 40 dagen

Liefs daantje

12. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Klopt Daantje, maar het kan ook zo zijn dat als je uitgaat van je korste cyclus, en je gaat beginnen met testen op dag 12 ofzo, en de cyclus is lang..... dan ben je een eeuwigheid aan het testen en dat is ook erg frustrerend!
    Ik heb het deze maand zo gedaan dat ik ook op tekenen van het lichaam heb gelet. Toen mijn vruchtbare slijm begon en ik dacht dat het wel kon, ben ik gaan testen.

Maar als je net als Ladymoi ineens een lange cyclus er tussen heb zitten, is het echt weer zoeken...

13. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Als ik de kortste cyclus zou moeten aanhouden, is dat 27. Maar zou dan beter 28/29 kunnen pakken. Heb er nu echt geen overzicht op, wanneer ik ongi zou moeten worden. Door die cyclus van 44 dagen.

14. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Lovemychild...wat je zou kunnen doen is dat je vandaag of morgen even een ovutest doet. Is het streepje er niet of heel licht,kan je misschien even wachten tot de volgende test. Desnoods om de 2 dagen, om de dag.
    Ik kan me voorstellen dat je het even niet meer weet en iedere dag een test zou mij in ieder geval frustreren.
    Ik hoop voor jou dat je cyclus deze maand 'gewoon' weer op de rit is, zou wel prettig zijn niet?

15. mamaria

mamaria Bekend lid

Nov 4, 2008
    510
    0
    0
    eh ja dat bedoelde ik, ik gebruikte de verkeerde letters :)

16. mamaria

mamaria Bekend lid

Nov 4, 2008
    510
    0
    0
    Ik ben trouwens gisteren ongesteld geworden. 17 dpo.

17. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Ik heb nu etos multi zwanger worden gehaald.. Ik heb gelezen dat die ook helpt met een regelmatige cyclus. Dus ben benieuwd. Ik slik ze nu pas 3 dagen. Maar goed. Baat niet, schaat het niet. Hoop dat het hierdoor wel sneller zal lukken, dan met een onregelmatige cyclus. 28-30-27-44-?
    Heb geen ovu testen gehaald, had het ook even te druk. En vriendlief is druk met solliciteren. Hij moet nu afwachten, of hij word aangenomen. Want er waren 6 man voor sollicitatie. Ik hoop dat me cyclus weer normaal word. In mei/juni kan ik apartement overnemen van me stiefbroer. 2 slaapkamers, ruime woonkamer, klein balkon, dakterras, ruime douche, kelder. Wel een verdieping woning(geen flat). Dus dat is al mooi, samen met me vriend een eigen plekje. Op korte termijn, kan daarna nog kijken voor wat anders. Apartement komt zowiezo op me vriends naam, vanwege mijn schulden(waar ik zelf niks aan kan doen..) En als de kleine er is, of als ze me zoontje op bezoek komt. Is een eigen plekje lekker. Dus aan een kant is deze uitstel 1% goed en 99% niet omdat ik het zo graag wil, en me vriend ook. Maar hebben we wel ff de tijd om alles klaar te hebben in apartement zonder me zorgen te maken dat er wat gebeurd tijdens de zwschap. En ben je weer even met andere dingen bezig.

18. Loontje4

Hoi Lovemchild,

Wat goed dat je een eigen plekje krijgt. Wel balen dat je nu niet weet wat je cyclus gaat worden enzo. Ik snap dat je even geen ovutesten wilt gebruiken. Maar misschien valt het toch nog mee en is je cyclus maar 1x van slag af geweest. Het is even afwachten. En misschien is het idd fijner als je lekker gesetteld bent als je zwanger wordt. Ik slik ook de etos zwanger worden pillen. Slik ze nu voor de 2e ronde. We zullen zien. Bij mij is mijn cyclus redelijk hetzelfde gebleven. Heb maandag een + ovutest gehad (gebruik ze nu van sensitest = even wennen) en verwacht op dag 29 of 30 mijn NOD. Nu dus op de wachtbank. Succes met alles!

19. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Ja heb normaal nooi een cyclus van 44 :confused: Hoop dat die capsules van etos helpen. En ja wachtbank is iedere keer weer rot rot rot tijd..
    Dat wachten ook altijd. Maar een eigen stekkie is geweldig, en heb je meer rust dan alles om je heen hebben. Me vriend hoeft bij zijn ouders niet veel te doen, ik ook niet. Maar help wel in het huishouden. Maar in je eigen huis is dat gevoel nog een stuk beter. Want me mannetje gaat werken. Ik doe het huishouden, als hij thuiskomt, zorg ik er lekker voor dat hij kan eten. En daarna het met elkaar gezellig hebben <--- meer rust. Me zoontje kan weer eens blijven slapen, in onze eigen ruimte. Er moeten wel wat dingetjes gedaan worden in die woning. Want ik neem het over van me stiefbroer. En die zijn er niet zo goed mee om gegaan. Ik zat in augustus bij me stiefbroer in huis, tot ik weer met me (ex van vroeger 1999/2000) Maar daar was het dweilen met de kraan open. En 5 september kwam hij op bezoek, en was het weer liefde op het eerste gezicht... Hij heeft toen 1 week bij mij geslapen(in dat apartement wat we over kunnen nemen) Maar na 1 week ben ik naar hem gegaan, en ben ook niet meer terug gegaan. Dus voel me nu al een stuk beter, en als we het over kunnen nemen, word het de eerste week eens flink poetsen. En daarna maken er wel wat moois van. Want ik weet dat die huurbaas een eikel is tegenover me stiefbroer. Tegen mij doet hij altijd normaal, omdat die weet dat het huis schoon is toen ik er was. En nu is het een Zwijnenstal laten we het daar maar op houden. En dat is ja voor me zoontje ook niks, als ik daar had gezeten. En nu bij me vriends ouders is nu ook weinig plaats om hem te laten slapen. Maar daar wil ik zowiezo nog even mee wachten tot hij wat ouder is. Maar dat komt ook wel weer goed. Kan niet wachten tot ik zwanger word.

Maar van lezen zou etos zwanger worden goed helpen.

20. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Zo weer een tijdje verder. Ben nog steeds netjes de etos zwanger worden capsules aan het slikken. Pff wat een grote dingen zeg. Maar voel me wel een stuk beter. Wat me wel opvalt is dat ik best veel afval. Iemand een idee of dat aan het ontpillen licht, of aan die etos zwanger worden capsules? Want ik eet gewoon normaal. maar ben ongeveer 2 a 3 kilo afgevallen. Als ik dus de 27 cyclus aan zou houden, dan zou ik over 5 dagen kunnen testen. Maar heb dit keer totaal geen zwangerschaps symtomen. Ben eens benieuwd. Vorige keren al die symptomen, en nu niet meer. Hebben deze ronde het ook iedere dag gedaan.(kan het niet laten :D) Dus als het dit keer niet raak is. Gaan we het om de dag doen. Dus ik hoop er nog op, dat het raak is. En in dat ene apartement moet nog veel gedaan worden, dus of we pakken dat ene over, of we kijken nog verder. Niet dat we straks alleen maar overal aan moeten klussen, terwijl het een huurhuis is. Bij een koophuis lijkt me dat normaal, dus mag de verhuurder eerst zorgen dat alles in goede staat is als we erin gaan.

Share This Page