Ovulatietesten kruidvat?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by lovemychild, Dec 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

He Lovemchild, alles goed?

Ik heb nu ook weinig klachten en eerst heel veel. Misschien wel een goed teken, wie weet. Ik ben niet afgevallen door het stoppen met de pil maar juist iets aangekomen. Maar je kan er vlgs mij ook van af vallen heb ik begrepen. Misschien zijn het wel de spanningen waar je van afvalt. Wie weet.

Het voordeel als er nog veel gedaan moet worden, is dat je het wel helemaal jouw stijl kunt maken. Vaak wil je toch alles schilderen omdat het toch even net anders is als jouw smaak. Succes ermee.

Ik moet ook nog een paar daagjes wachten. Wil do testen als ik nog niet ongi ben geworden. Heb dan een leuke surprise voor mijn wederhelft als die opstaat. Ben benieuwd of ik zo lang kan wachten. Net even naar het winkelcentrum geweest waar ook een KV zit en die trok toch wel heel erg zeg maar. Nou ja, ik heb er nog een van DA liggen. VAn het weekend werken en vanavond komen mijn neefje en nichtje logeren dus de tijd gaat iig lekker snel. Gelukkig :( .
    Ik hou je op de hoogte

2. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Ja alles goed hoor
    Maar met dingen doen aan dat apartement is, dat sommige dingen verstopt zitten.. er lekt water bij de meterkast(geen fijn idee), deeltjes van het plafond komen naar beneden ;) Dus zijn dingen die de huurbaas mag doen voor wij het overnemen natuurlijk ;) Moeten geen dingen zijn waar ik zelf en me vriend kosten voor moeten gaan maken.

3. Zeeprest

Zeeprest Lid

Mar 18, 2009
    93
    0
    0
    ZH
    Ik vind de testen van de kruidvat echt waardeloos!

Bij mij bleven die krengen positief :( Zelfs toen ik ongesteld was :confused:

Groetjes L

4. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Vanmorgen ZW test gedaan, beetje te vroeg. Aangezien ik niet mijn goeie cyclus weet. Maar uitslag alweer NEGATIEF. ... Niet leuk meer.

5. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Ik snap dat je er van baalt. Deed ik ook toen ik weer ongi werd. Maar ja, ik probeer er rekening mee te houden dat het wel een jaar kan duren voordat je zwanger wordt. Soms nog wel langer. Dus geduld is een schone zaak. ;)

6. nala79

nala79 Lid

Mar 24, 2009
    25
    0
    0
    Hi allemaal,

ben pas nieuw hier en vind het erg fijn om jullie reacties te lezen (moet overigens wel wennen aan het vakjargon hoor!) :confused: . je bent toch samen met je partner met iets heel belangrijks bezig, wat je eigenlijk nog niet met je naasten kunt of wilt delen.

Ik ben begin november gestopt met de pil, en heb nu 5 cycli achter de rug. Vandaag heb ik de Kruidvat ovulatietest gekocht ( 5 stuks voor € 9,95), maar als ik jullie reacties zo lees, twijfel ik toch wel aan de betrouwbaarheid. Zijn er mensen die wel goede ervaringen met deze tests? Hebben jullie verder nog tips?

Eigenlijk wilden we het op de 'spontante' manier blijven proberen, maar nu we 5 maanden verder zijn beginnen we toch een beetje ongeduldig te worden. Dan maar met een beetje hulp!

groetjes,

Nala

7. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Eerste keer was ik direct zwanger :( en nu... bah maar nog altijd geen duivels, dus nog altijd hoop. Mischien dat ik te vroeg getest heb, wie weet. Weet me juiste cyclus ja niet eigenlijk 28-30-27-44-?

Maar vriendlief heeft al zoiets dat het weer niks word. Aangezien ik merendeels lees dat eerste zwangerschap sneller gaat, dan de 2e..en dat die dus langer op zich laat wachten :cry:

8. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    de eerste keer direkt zwanger :( en nu. Nu nog altijd niet ongi. Maar geen test meer gedaan, heb er nog 1 liggen van de kruidvat(met zo'n + die hebben hier geen andere)

Dus geen bloed, geeft moed. Want weet ja me eigen cyclus niet. Heb dit keer weer geen ovu testen gebruikt. Denk dat ik die de volgende keer dan wel weer ga gebruiken. Maar als ik nu weer zo'n lange cyclus zou hebben, zou ik echt niet weten wanneer ik die ov testen zou moeten doen. stel ik doe ze en zie me ei niet, komt die dan een paar dagen later. Door de langere cyclus, en dat is dan ook geld verknoeien.

Dus denk dat ik overmorgen nog eens test. En hopen dat hij dan wat aangeeft.

9. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    vandaag getest, alweer negatief. Dus nu maar wachten op de duivels..

10. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Nou de duivels zijn er nog altijd niet, maarja vorige cyclus was ook 44, en daar zit ik over een paar dagen pas. Wel goed nieuws is, dat we volgende week waarschijnlijk al een klein apartementje hebben. Met eigen slaapkamer, woonkamer, keuken, douche, wc, berging. En dat voor weinig geld. Zo groot is het ook weer niet, maar ruimte genoeg. Voor ons 2 en een kleine. Soort bungalow huisje, maar dan apartement. Dus maandag dingen regelen, en kunnen we er waarschijnlijk al in 99% zeker nu. Dus wie weet ben ik toch/word mischien nog zwanger. Even afwachten, maar houd er geen rekening mee dat ik het ben.

11. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Zo weer ff verder. Heb de huisarts gesproken, dat ik gewoon in totale onzekerheid zit, en duidelijkheid wil. Ze hebben me urine getest, maar kwam uit test negatief. Had gebeld en gevraagd hoe het zit, omdat ik in 2008(begin) positief getest heb op chlamidya. En hier antibiota voor heb gehad. Denk ik dat ik dan mischien anti-stoffen heb tegen chlamidya die het zwanger worden bemoeilijken. Ze zouden daarop testen en zw test doen. Via telefoon werd me verteld dat de test negatief is. Dit was paar dagen geleden. Zit nu op cyclus dag 45 en nog altijd niet ongesteld. Heb nu een afspraak dinsdag met de huisarts erover. Die vroeg me ook of ik mischien al zwanger was. Omdat ik alle symptomen had, ook overgeven etc. Overgeven is nu eigenlijk weer weg. Kan het ook zijn dat je gaat overgeven, rond de innesteling?

12. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Eindelijk wel positief nieuws :) We zitten eindelijk in ons eigen huisje, en weg bij de ouders van mijn vriend. Wel nog paar spulletjes halen daar. Maar de eerste nacht hebben we gister al doorgebracht :D Nu mag het kindje wel komen, want heb het babybedje al opgezet. Die had nog van me zoontje. Nu ben ik benieuwd wat de huisarts gaat zeggen dinsdag, maar zit echt totaal in spanning. Aangezien ik nog altijd niet ongesteld ben, en het er ook niet op gaat lijken dat ik het word. Dat de Duivels maar weg blijven. Zat gister zowat te huilen, dat ik het gewoon niet kon bevatten dat ik samenwoon en me eigen huisje heb met me vriend. Omdat ik het vroeger altijd met hem over gehad heb, en het vroeger uit heb gemaakt. Oke toen waren we jong, 12/13 En nu komt de wens toch uit, dus een kleine was ook een wens van vroeger. Dus die mag nu ook wel uitkomen :D :D

13. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Ik heb dus net de testen gekocht en deze geven ook postief aan (beide) terwijl ik pas met een 7/8 dagen mijn eisprong moet hebben. Vaag dus ook... hoop niet dat het dikke rommel is!

Share This Page