Ovulatietesten kruidvat?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lovemychild, 28 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

He Gimena,

Balen dat het misgelopen is :( . Klopte de uitslag van de ovu testen toch. Sterkte. Knuffel.

2. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoi meiden,
    ik kom hier ook even binnenvallen
    ik heb in me album ook foto s staan van ovu testen van kv ze worden bij mij dus totaal niet lichter van kleur pffff snap er niks van zw test was nega van de week
    wat vinden jullie?

@gimena jeetje meid wat een naar bericht heel veel sterkte

@lovemychild hoe is het met jou heb je kwaaltjes?

groetjes joyce

3. Loontje4

Ik vind ze ook niet lichter worden. Ik heb gehoord dat de KV niet altijd betrouwbaar zijn maar als ik het verhaal van Gimena lees is het dus ook soms niet zo. Ik zou als je ongie geweest bent gewoon van een ander merk pakken. Zw. testen van KV schijnen wel erg goed te zijn. Succes! Ik ga zelf zondag ook weer starten met de ovutesten van Predictor. Ben benieuwd.

4. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoihoi als het goed is krijg ik morgen ovu testen van sensitest binnen dan ga ik eens kijken wat die zeggen met een cyclus van 21 dgn ben ik nu 4 dagen overtijd maar mn cyclus schommelde (voor mn vmk) tussen de 21 en 28dgn nog even afwachten dus.......
    ben benieuwd hoe de predictor ovu testen het doen.
    groetjes joyce

5. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Merk dat sinds de dag van de innesteling heel veel moet plassen. Me vriend heeft me nu al 10x in paar uur tijd naar de wc zien gaan. Hoop dat het nu dus raak is :) En me buik is een beetje opgezet. Dat viel me vriend ook al op, en dat is ook al een paar daagjes.

6. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    vanmorgen met me laatste kv ovu test getest en het test streepje is nu echt vele malen donkerder dan de controle streep die is lichtroze en teststreep is echt donkerpaars nou wachten op de post hahaha word er btje gek van ene moment denk ik ach je word zo ongi en dan komt er telkens niks heb niet echt klachten ofzo alleen erg vaak plassen en wat ongi achtige krampjes en heel erg moe zijn nog een geduld maar wat is dat moeilijk zeg pffff

7. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Ja dat is super moeilijk. Heb ook al 2 dagen koppijn. Hoop zo erg dat het raak is. :oops: Heb voor de lol een test gedaan maar natuurlijk negatief :oops: zowiezo te vroeg testen. Maar aangezien ik zelf van een tweeling ben. Als het nou een tweeling zou zijn, zou hcg toch hoger zijn automatisch? Dan zou eerder testen toch mogelijk zijn?

8. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Begin nu echt een bol buikje te krijgen wat ik nu al een paar dagen heb. Als ik me buik opzet, maakt het amper verschil. Meestal is het toch zo dat bij je 2e zwangerschap je buik eerder uitzet?

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

. Zo snel kan je buik nooit groeien, je zit nog een week voor je nod, als je zwanger zou zijn dan zou je officieel pas een week zijn (eigelijk 3, maar officieel 1) dan is het vruchtje net 1mm, en het vruchtje groeit onder je schaambot. Bij veel meiden is het rond de 10 weken pas een beetje zichtbaar, en dan nog zijn het vaak vooral darmen die je ziet.

10. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Het lijkt er wel op. Kan ook zijn dat ik me er teveel op focus. Maar hoop het gewoon te graag. Maar me buik word in een keer flinker. En bij iemand die ik ken was het ook vrij snel te zien. En die was net pas zwanger.

11. Loontje4

Ga vandaag beginnen met de predictor ovutesten! :) . Hopelijk is het deze maand raak! Heb me voorgenomen goed te klussen en me dan volledig te focussen op de carnaval ipv op het zwanger worden, misschien word ik dan niet zo ongeduldig en merk ik vanalles wat er misschien niet is. We zullen geduld moeten hebben! En dat heb ik eigenlijk niet. Maar ja. Ik laat weten hoe het afloopt.

12. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Heb me net een test gekocht van test-point die je eerder kan doen. Ik wacht ermee tot morgen. Ze zeggen dat je ze 5 dagen voor je menstruatie kan doen. Maar als ik een cyclus heb van 27 dagen. Dan zou ik morgen 4 dagen voor nod hebben getest, bij cyclus van 28 toch 5 dagen.

Het is maar 1 test, dus morgen doe ik hem. Ben benieuwd of die al wat aangeeft. Maar heb nog andere matcare testen liggen.

13. Loontje4

Succes. Ik kom hier morgen spieken of hij positief was!

14. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Helaas nog negatief :cry: Maarja geen bloed geeft moed

15. Loontje4

@ Lovemchild

O balen maar inderdaad: geen bloed geeft moed dus ik zal nog effe voor je doorduimen. Succes!

16. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Ja me cyclus was al wisselend 28-30-27-?

Dus dat de test nu negatief is, zegt nog niks. Veel worden later pas positief. Maar vriendlief houd nu rekening met de :evil:

17. Loontje4

Ik zou effe wachten tot de NOD. Dat is ook mijn datum tot waar ik moet wachten van mezelf om te gaan testen. Tot nu toe nog iedere keer vol gehouden en zelfs nog tot erna. Zelfs toen mijn cyclus 31 dagen ipv 28 dagen was.
    Bij mij zijn nu 2 dagen negatief met de ovu testen. Ik hoop morgen positief te testen. We hebben gisteren en vandaag ook geen tijd om te klussen en kunnen morgen pas klussen. Ik was de vorige keer ook op dag 14 positief dus ik hoop dat dit nu ook zo is. Vorige keer hebben we echt iedere dag geklust. Dit kan nu niet dus ik ben benieuwd.

18. Loontje4

Hier druk bezig met de ovulatie testen. Hoe goed het de vorige keer ging hoe meer ik er nu aan twijfel. Het kan ook zijn dat ik mijn ei nog niet heb gehad. Dan zou mijn cyclus deze keer weer langer duren. Ik ben ook gestart met Etos zwnager worden pillen maar als mijn cyclus hier langer van duurt ga ik snel weer stoppen. Vandaag toch maar even klussen en dan hopen dat de test morgen positief is. Ik laat het weten. ;)

19. Map

Map Nieuw lid

5 feb 2009
    1
    0
    0
    Je kan een 2e pakket ovulatie- en zwangerschapstesten gratis krijgen via www.babyboomshop.nl. Wel goed want zulke testen zijn niet echt goedkoop. neem eens een kijkje zou ik zo zeggen.

20. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Je krijgt een gratis pakket als je net zoals jij reclame voor hun maakt op een zw forum, omdat er veel negatiefs te lezen is over babyboomtesten vragen hun je reclame te maken in ruil voor een gratis pakket, maar als ze maar half werken heb je niks aan een gratis pakket

Deel Deze Pagina