Ovulatietesten kruidvat?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by lovemychild, Dec 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Meiden, bedankt voor de tips. Ik ga eens even kijken

2. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Vanmorgen nog een zw test gedaan. Maar nog altijd negatief. Maar nog geen kenmerken van ongi. Maar dat heb ik de laatste maanden zowiezo niet meer. Normaal verkramp ik van de pijn als ik ongi moet worden. Maar sinds ik met de yasmin pil gestopt ben. Heb ik daar geen last meer van.

3. Loontje4

Bij mij is het volgens mij echt helemaal van slag. Ik kan mijn ei tot nu toe nog niet gevonden krijgen :cry: terwijl het de vorige maand zo duidelijk was. Hier baal ik echt van. Heb het idee om de ovu testen maar even overboord te gooien en het zo maar te proberen. Ben ook benieuwd wanneer :evil: komen. Voorlopig nog niet natuurlijk maar heb ook het idee dat er niks van mijn banner meer klopt. We klussen netjes als we kunnen maar volgens mij wordt het niks deze maand. Baal er echt van. Ben deze maand ook begonnen met de zwanger worden pillen van de ETOS. Misschien is dat wel het nadeel. Ik begreep dat er ook cyclussen langer van worden. Bij mij mischien ook wel. Nou we klussen maar als we tijd en zin hebben en ik hoop dat het dan toch nog deze maand raak is. Ik baal er in ieder geval wel van.

4. Loontje4

Klinkt goed. Nog maar even geduld hebben dan he. Maar wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg.....

5. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Ja ik word er gek van, en vriendlief ook :( Hij is diegene die de me iedere keer de testen besteld of haalt bij de kruidvat. En slik als sinds dat ik gestopt ben met de pil foliumzuur. Maar nu hopen dat de duivels wegblijven.

6. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Laatste test heb ik gebruikt. En negatief. En nu hopen dat de duivels in het weekend wegblijven, en daarna natuurlijk ook. Dan haal ik maandag wel weer een test van de kv. Heb ze nu meer van matcare midstream gebruikt. Is die zw van kruidvat wel gevoeliger dan die van matcare of niet?

7. gimena

gimena Niet meer actief

kv is wel heel gevoellig van zwangertest die ander weet ik niet!

8. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Ben nog ff snel net langs de kruidvat gegaan. Maar klopt het dat de kv testen nu 9,99 zijn? Ik lees vaker kv testen voor 5 euro 2 stuks. maar hier is het 1 stuk 7,45 en 2 stuks 9,99 ? Vreemde prijscombinatie.

Maar morgen zou ik dus ongi moeten worden volgens cyclus van 27 dagen. Maar goed kan ook 28,29,30 zijn. Aangezien ik wisselende cyclussen heb gehad nu. Maar heb er nu 2, dus morgen 1 en overmorgen 1. En hopen dat die wat aangeeft en dat de :evil: compleet wegblijven.

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

De gevoelige testen zijn die van 2 voor 5 euro, dus je hebt denk ik de verkeerde kv testen te pakken. Die jij nu hebt zijn dat die testen met het plusje? Hopelijk test je positief!
    Liefs Daantje

10. Loontje4

Hier nog steeds niks positief getest met de ovutesten. Balen! Maar volgens mij klopt er deze maand iets niet. Want als ik langer als 5 minuten wachten zijn ze kei positief. Nou ja nog maar geduld hebben. En dat heb ik niet!
    Ik wil ze in mijn album zetten maar ze zijn te groot. Weet iemand hoe ik ze kleiner kan maken?

11. SeaShell

hier aan de linkerkant van het forum staat '' foto verkleinen'' dat zou moeten lukken als het goed is :)

en idd.. de kruidvat testen worden of niet positief ( toen ik zeker mijn ei had waren ze gewoon wit) en tijdens mijn ongi waren ze knalpositief 5 dagen lang..

en je hebt idd ooit dat ze negatief zijn en na 5 minuten super donker..

ik zou ze in de prullebak gooien haha

12. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Raar dat zijn de enigste testen die ze hier hebben. Voor de rest geen kv testen van eigen merk. rest is predictor of cleurblue gewoon en digitaal. Rare kv hier. Maar het is inderdaad die met dat plusje en minnetje.

13. gimena

gimena Niet meer actief

neej die 2 voor 4.95

14. gimena

gimena Niet meer actief

bij de trekpleister hebben de ook!.. die van 4.95 2 st

15. SeaShell

Idd. De testen bij de trekpleister 2voor5 zijn dezelfde als van de kruidvat. Zelf heb ik het niet zo op de + test van de kruidvat. Heb hier nogal wat meiden voorbij zien komen die een dun pennestreepje op de test hadden en zwanger dachten te zijn en achteraf niet bleken..

16. mamaria

mamaria Bekend lid

Nov 4, 2008
    510
    0
    0
    Dames, waarom gaan jullie niet bij de NOD van februari kletsen?

Ik kwam hier om wat te lezen over de ovulatie testen van het kruidvathuismerk, heb 9 pagina's door zitten spitten en al met al misschien 4 of 5 berichten die daadwerkelijk hier over gaan. Beetje zonde van mijn tijd.

Anway, om maar dus ontopic te gaan. Ik heb ze gisteren gekocht. Je moet je kortste cyclus aanhouden staat er in de bijsluiter. Dat is in mijn geval dus 26 dagen. Op dag 9 mag ik beginnen. Ik zal mijn bevindingen ook in dit topic posten. Ben benieuwd. Ik ga in ieder geval mijn plas opvangen in een bakje. Lijkt mij prettiger.

17. Loontje4

Hallo meiden,

Ik heb getest met predictor testen en de foto's staan er nu op. Zouden jullie eens willen kijken wat jullie er van vinden? De eerste keer waren de uitslagen na 5 minuten zo. De tweede keer teste ik bij allemaal negatief na 5 minuten maar na aan tijd zien ze er wel zo uit. Terwijl de eerste keer als ze negatief waren ze ook negatief bleven. Ik snap er niks van. Misschien weet iemand van jullie raad? :(

18. SeaShell

Na zoveel minuten mag je de test niet meer aflezen, ook al wordt hij positief.. Vind het trouwens maar rare testen, ze zijn bijna allemaal positief, maar het gaat erom wat ze binnen de afleestijd doen. Erg onhandig als ze alsnog posi uitslaan. Misschien een ander merk proberen? Bij mijn sensitestjes heb ik daar gelukkig geen last van
    Liefs daantje

19. Loontje4

Het gekke is alleen dat ik er bij de eerste ronde ook geen last van gehad heb en nu wel :( . Nou ja. We klussen maar raak en ik hoop ook dat het raak is. Heb de vraag ook aan de verloskundige gesteld dus ben benieuwd naar haar antwoord. Het wordt vast niks deze maand.....
    Liefs Loontje

20. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Ben nog altijd overtijd. :) Alleen helaas test van vandaag van kruidvat was negatief(in de middag gedaan) was al 2x naar de wc geweest. Nu heb ik nog 1 test liggen van kruidvat, en 1 van de etos. Die van de etos heb ik nog nooit gebruikt. Maar die morgen eens proberen. Morgen ben ik 6 dagen overtijd. En zolang ben ik nog nooit overtijd geweest. Zondag/Maandag had mannetje wel wat oud bloed, aan zijn edele delen hangen. Moet van zondag zijn, want hij kwam er maandag pas achter na het slapen. Hie Was heel erg weinig, en niet rood, maar bruin achtig. Maar hij zei dat ik ongi was. Maar dat ben ik juist niet. En dagen erna nog altijd niet. Vind het maar vreemd. Alle cyclussen waren 28/30/27 en nu zou zit ik al op 32. Bijna 33 het is al avond. Die onzekerheid. Als ik volgende week nog niet ongesteld ben. En alle testen negatief aan blijven geven. Ga ik langs de huisarts. De vorige keren toen ik overtijd was, was het maar 1 of 2 dagen. Maar niet 5/6 of langer ;) Toen zei de huisarts ook als je week erna nog overtijd bent, moest ik langs gaan. Dus ik blijf hopen, maar ik voel me kiplekker. Geen ongi gevoelens of wat dan ook. Wel dat me buik uitzet. In gewicht kom ik niet bij.

Share This Page