Ovulatietesten kruidvat?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lovemychild, 28 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Spannend hoor. Hier inmiddels op de wachtbank. Toch nog een posi ovutest gevonden en wel op dag 18 dus dan zou ik ook op een langere cyclus uit komen. Nou ja, we zien het wel. Eerst gaan we maar carnaval vieren en als ik na de carnaval nog niet ongi ben geworden ga ik testen. Ik denk niet dat het deze maand iets geworden is. Nou dan maar op naar de volgende maand.

2. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Vanmorgen etos test gedaan, Negatief :( maar nog altijd niet ongi. Om gek van te worden. Volgende week langs de HA. Heb hier nog 1 test liggen van de kv, die ik morgen doe. Anders ga k eens een test doen bij de HA. Maar hoe groot is de kans, dat ik alsnog positief test?

Langste cyclus die ik heb gehad was 30. Nu zit ik op cyclusdag 33. Dus als ik langste cyclus zou rekenen, zou ik 3 dagen overtijd zijn. In plaats van 6. Maar dan nog ben ik nog niet zolang overtijd geweest. 16 oktober had ik de laatste pil.

3. Loontje4

Ja ik ben ook benieuwd hoe het bij mij zal zijn. Vooral omdat mijn ei ook later was als de vorige keer. Ik zou ook op dag 32 uitkomen als je uitgaat van 14 dagen DPO. Maar ja. We zullen het zien. Ik was al veel te blij dat ik mijn ei nog gevonden heb. Volgende keer ga ik gewoon weer van die ovu testen gebruiken. :)

4. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Ja nog altijd overtijd dag 7. Pff nog 1 test hier liggen, die gebruik ik als ik opsta. Maar bah wat een spanning. Ik weet dat mijn moeder, bij mijn andere zusje pas positief teste toen ze 6 maanden zwanger was :eek: Alle testen daarvoor waren negatief, ook bij de HA. Dus daarom is het vreemd. Oke dat is alweer 14 jaar geleden. Later kwamen ze er wel dus achter dat ze 6 maanden zwanger was.
    Maar hoop nog altijd op een positieve test.
    Geen bloed, geeft moed. Alleen dat ene bloed bij mijn mannetje laatst. Maar daarna totaal niks meer. Vreemd allemaal :p Hopen op een + bij de kv test als ik opsta. Anders maandag HA bellen.

5. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Test nog altijd negatief bleh.. Viel me wel op dat die nieuwe kv testen een voorgedrukt lijntje had... die was overduidelijk te zien. En ik had de test nog niet gedaan(oke het was dat je de + zag. Maar een streep kon je gewoon al blauw zien. Terwijl de andere dat niet had. Waren er 2. Maar nog altijd niet ongi. Tepels zijn gevoelig. Me man kon er gister niet eens aankomen of het deed al pijn. Dus vind het maar vreemd. Maandag HA bellen. Word er totaal gek van.

6. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh vervelend meid! Hoop voor je dat hij er snel vanaf knalt die streep.
    Ik heb ook van die mega gevoelige en branderige tepels. Borsten zelf doen ook pijn.
    Lekker als je thuis bent, kan die bh tenminste uit.

7. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Ja als ik thuis ben, sportbroek aan van mijn mannetje :D Verschillen maar 3 cm met elkaar dus dat scheelt. Zit een stuk beter dan een strakke broek. Maar de kans op positief testen is er dus nog? Alleen mijn tepels zijn gevoelig de rest niet. Dit heb ik nu al 2 dagen. Voorheen geen symptomen. Ook geen ongi symptomen. Wel een buikje.

8. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Er zijn altijd meiden die laat positief testen, dus waarom jij niet?
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik niet zo'n last van mijn tepels en borsten. Het is nu echt heviger.
    Welke test gebruik jij?

9. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Hallo, Ik heb even een vraagje. Ik ben een beetje op zoek na mijn eisprong nu nadat ik 3 weken geleden een MA heb gehad. nu had donderdag ontzettende pijn in mijn lies en rug aan de rechtse kant (?). die dag erna heb ik een ovulatietest gedaan omdat ik besloten had om op zoek te gaan ;). Die gaf een 2 streepjes ( maar niet positief) nou deed ik er vandaag 1 en die gaf maar 1 streepje wil dat zeggen dat mijn ei sprong al geweest is?

Grtjs Nanny.

10. Loontje4

Hoi Nanny,

Je test is positief als het teststreepje donkderder is als de controle streep. Je moet dat altijd na een bepaalde tijd vergelijken. Kan best zijn dat het de ene keer 1 streepje is en de volgende keer 2 maar de 2e lichter. Ligt aan de omgevingsfactoren zeggen ze. Belangrijk is om de 2 streepjes met elkaar te vergelijken. Ook heb ik begrepen dat de KV ovutesten niet altijd betrouwbaar zijn en ooit 2 weken positief aangeven. Ik heb zelf predictor gebruikt en deze bevallen goed. Succes ermee!

11. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Ik heb nu verschillende testen gebruikt. Test-point(maar die had ik voor mijn nod gebruikt), Kruidvat testen, En etos test gebruikt. Allemaal negatief. Heb nog geen van clearblue, of predictor dit keer gebruikt. Aangezien ik merendeels heb gelezen dat die pas positief zijn bij een hogere hcg. Bij mijn eerste zoontje was het snel duidelijk met testen. Maar goed bij mij en mijn andere zusjes, was het ook snel duidelijk, alleen bij mijn laatste zusje niet. Pas na 6 maanden positief! En me zusje is compleet gezond. Dus het kan wel. Maar neem aan dat testen toch wel verbeterd zijn tegenover jaren geleden.

Ik blijf het toch vreemd vinden, dat mijn mannetje maandag bruin bloed aan zijn edele delen had. Echt heel weinig. En daarna niks meer. Dan kan het mischien zijn dat me eisprong later was, en het mischien innesteling is. Dan kan het zijn dat ik mischien wel later positief test. Allemaal vreemd. Eerste keer sinds ik met de pil stopte, dat mijn mannetje 1x bloed had, en dat ik blijkbaar niet ongesteld ben. Terwijl hij wel zei van je bent ongesteld. Maar niet dus :rolleyes: Hoogte cyclusdag was ja 30. Maar zit nu al op cyclusdag 34. 28-30-27- ?

12. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Inderdaad geeft CB niet snel positief aan. Mijn kv testen gaven het al drie dagen voor mijn nod aan en cb pas op mijn nod.
    Ik hoop echt voor je dat het een innesteling is geweest. Wel raar idd dat je cyclus nu ineens zo lang is.
    Spannend! Succes met wachten.

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik had 5 dagen voor mijn NOD vage kruidvat testen met pipetje, en 4 dagen voor NOD positief getest met de gewone digitale van CB, en nu 3 dagen voor NOD positief getest net CB met conceptieindicator ( die kan je gebruiken 4 dagen voor NOD, vandaar dat er bij mij ook 1-2 na weken zwanger kwam te staan, wat dus tussen de 3-4 weken betekend) en heb gewoon getest met middagurine

vind die digi cb testen erg fijn en dus ook erg gevoelig.. was heel onzeker over mijn kv test en daarom de CB gedaan en heeft maar 25mle/ml

is volgens mij dus net zo gevoelig als de kv test..

succes meid :D

liefs Daantje

14. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Dan heb jij het alleen over die nieuwe toch?
    Geweldig!
    Hoor je niet vaak van cb digitaal dat hij voor je nod zwanger aan geeft.

15. SeaShell

ik heb 2 verschillende digitale gedaan..

de gewone digitale waar alleen zwanger of niet zwanger op komt te staan..die is eigelijk vanaf je NOD te gebruiken

en de digitale met conceptie indicator, die kan al voor NOD met ochtendurine, waar niet zwanger, of zwanger 1-2 weken, 2-3 weken of 3+ op komt te staan..

16. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ja oke, die heb ik dus helaas nog niet hoeven gebruiken. Die anders digitale gaf bij mij echt pas op nod zwanger aan.
    Ik hou het lekker bij mijn kv testen en dan kan ik altijd nog voor een foto cb digitaal aanschaffen.
    Eerst maar hopen dat het snel weer raak mag zijn.

17. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    De ongi gevoelens blijven compleet weg, heb geen buikpijn. Dus ook geen ongipijn. Maar die onzekerheid is nooit leuk. Maar nog nooit zo'n lange cyclus gehad. En blijkbaar word die alleen maar langer zonder duidelijkheid. Achja hoop dat de huisarts me duidelijkheid kan geven. Want maandag bellen = 9 dagen overtijd. Zal ze me direkt langs laten komen. Maar als die negatief blijft, snap ik het ook niet meer. Maar hoe gevoelig zijn die testen bij de HA? Gevoeliger dan in de winkel of gewoon hetzelfde?

18. SeaShell

de zw testen bij de huisarts zijn volgens mij gewoon hetzelfde., alleen stukken duurder (12 euro)

19. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Heb de huisarts niet horen praten over iets betalen ;) Ben toch verzekerd. Ze begon er zelf over, dat als ik toen langer overtijd was geweest, ik langs moest komen. Maar goed die 12 euro is het wel waard voor een kleine

20. SeaShell

Dacht ook altijd dat dit vergoed wordt, maar al van heeeel veel meiden gelezen dat ze toch echt 12 euro moesten betalen..
    Liefs Daantje

Deel Deze Pagina