Hoe lang duurt het als je bloedtest zou laten doen om te kijken of je zwanger bent. Wanneer krijg je dan de uitslag? Want dan zou ik niet hoeven betalen. Wel vreemd dat het dezelfde testen zijn, maar dan wel 12 euro.
Dan denk ik dat ik een bloedtest laat doen. Jij trouwens nog gefeliciteerd met je zwangerschap ! Hoop dat mijn 2e kindje er snel komt.
Nog altijd overtijd. Maar ik zweet de laatste avonden kapot. Mannetje moet zelfs van me afschuiven, omdat hij het te heet krijgt. Gisteravond moeten overgeven vanuit het niets. Borsten zijn echt gevoelig/pijnlijk nu. Nu komen opeens allemaal symptomen naar boven. Maar geen ongi/buikpijn. Ben al rondjes aan het zetten op de kalender. Maar ben nu aan het twijfelen voor bloedtest. Houd niet zo van spuiten, maar aan de andere kant heb ik wel meer duidelijkheid. Omdat een bloedtest zw eerder kan aangeven. Iemand die weet hoeveel bloed ze moeten hebben? Geen zin om van me stokje af te gaan. Kan echt niet tegen spuiten. Of er moet al iemand bij me zijn, zorg wel dat mannetje mee gaat dan.
hello, ik heb de ovu test van predictor gehaald en ga deze volgende week proberen omdat volgende week de 16e dag is van mijn cyclus. ik ben erg benieuwd omdat ik er verschillende verhalen over hoor. ik ben namelijk niet iemand die haar eisprong voelt. heb ook geen idee hoe die zou moeten voelen. mijn vriend wil geen moment missen en iedere dag sex. dit doen we dus ook sinds ik niet meer ongesteld ben. is dit raar? zou t helpen? weet t niet meer....
Heb bij veel dingen gelezen dat iedere dag ook niet goed is, licht aan de kwaliteit van het zaad van je vriend. En die weet je niet. Ze zeggen om de 2-3 dagen. Maar om de dag is ook goed. Maarja wij doen het ook iedere dag. Je moet gewoon doen waar je het beste bij voelt.
Morgenvroeg de HA bellen. Word maar niet ongi, maar heb ook geen test meer gedaan. Dus hoop dat ik morgen meteen langs kan komen. En dat ik duidelijkheid heb. En manlief ook. Morgen 9 dagen overtijd.
Ja ik kan vrijdag langskomen, anders was er een mannelijke en dat wil ik niet. Dus dan moet ik tot vrijdag wachten, anders kon ik woensdag al. Ik hoef niks te betalen voor de test, dit heb ik nog gevraagd. Dus zelfs geen euro hoef ik te betalen. Oke het is het me wel waard die 12 euro als ik die zou moeten betalen. Maar heb gewoon uitgelegd dat ik 9 dagen overtijd ben, en dat alle testen negatief zijn. En dat ik ook geen gevoel heb dat ik ongesteld moet worden. En heb toen al aangegeven dat ik bezig ben met zwanger worden. Dus dat stond al bij ze in de computer dat ik 16 oktober de laatste pil heb gehad. Hoop dat ik het volhou tot vrijdag met testen. Anders haal ik mischien nog deze week een test voordat ik naar de HA ga. Vrijdag zou ik dus 13 dagen overtijd zijn. En lijkt erop dat ik die vrijdag ook wel ga halen zonder ongi te worden. Doordat ik die gevoelens ook niet heb. Normaal verkramp ik van de pijn. Oke dit heb ik ook niet meer gehad sinds ik met de pil gestopt ben(yasmin pil) Nu vrijdag dan hopelijk positieve test. Maar geen bloed geeft moed. En nu maar steeds tellen hoelang ik overtijd ben. Pff als je overtijd bent, en je hebt geen positieve test. Duren de dag ERG lang vind ik zelf.
Mannetje heeft net 2 testen van clearblue gehaald. (geen digitale) Heb er net een gedaan en negatief. Maar kan zijn dat ik teveel gedronken heb. Morgenvroeg nog 1. Maar denk dat die ook wel negatief aanslaat al ben ik nog altijd niet ongesteld. Als die dan op is. Dan wacht ik wel tot bij de huisarts. Heb al zoveel testen versleten. Beurs van mannetje raakt beetje leeg
Nu word het helemaal vreemd. Vanmorgen voelde ik dat me tepel nat was. Dus ik gekeken. En zag ik dat er melk uitkwam. Dat droog gemaak en nog eens gedaan. En nadat ik duwde kwam er weer een heel klein beetje melk uit bij me rechterborst. Links nog niet. Zal dalijk nog eens proberen. Mijn mannetje zat erbij, en heeft het zelf ook gezien. Nu begin ik toch echt te twijfelen waarom die testen toch allemaal negatief blijven. Maarja vrijdag naar de huisarts, koop nu geen testen meer. Dat ze daar maar een bloedtest doen. Heb ik tenminste meer duidelijkheid. Me borsten doen echt PIJN
Vanmorgen was me bed ook weer nat waar ik gelegen had met me borst. Inderdaad Spanned! Zweet me de laatste dagen kapot, mannetje krijgt het er warm van. Die moet steeds onder de deken vandaan kruipen om weer afkoeling te krijgen. Nog altijd geen ongi gevoelens, meer gevoelens dat ik toch wel zwanger ben. Maar hcg nog te laag is. Ook die ene dag dat mannetje bruin bloed op zijn edele delen had. Dat is alweer meer dan 1 week geleden. (misschien innesteling) waar ik nog altijd aan denk. Maarja 2 dagen zit ik bij de huisarts om 9 uur. Hopen dat ik dan echt duidelijkheid heb, want steeds testen blijven kopen maak ik mezelf gek mee.
Bah alweer 12 dagen overtijd, had gister nog een kv test gehaald. En alweer negatief. Ik heb een buik van heb ik jou daar. Mannetje vind het maar vreemd. maarja nog slapen dadelijk, opstaan, dag zo weer voorbij. Volgens heeft mannetje nieuw werk gevonden. Maar had sms niet gehoord op zijn telefoon. Dus die moet vroeg opstaan snel bellen of die vacature nog vrij is. Dus als hij kan werken, ga ik de boel opruimen. En is de dag ook weer zo voorbij en dan happy zijn als hij terug komt. Hopelijk dan nog altijd niet de anders is hij teleurgesteld als ie terugkomt. Ben echt benieuwd wat de huisarts zegt.
Hoi Hoi Dames Ik heb vandaag de kruidvat ovulatietest gedaan en heb er foto's van. Ik ben een echte beginner en wil graag jullie mening Ik heb de test net gedaan en heb me urine in een bekertje opgevangen 8) en daar in de ovulatietest gedaan om de urine op te nemen ca 15 sec. dit is mijn resultaat Gisteravond lekker geklust en vandaag gevoelige tepels en een temeratuurstijging van 0,5 gr en gevoelige onderbuik ssspannend als het goed is zou ik morgen mijn eisprong hebben volgens fertilityfriend Groetjes Lynette @ lovemychild Succes meid
Ik heb afgelopen maand vals positieve testen gehad van Kruidvat. Ik heb helemaal geen eisprong gehad vorige maand dus beetje apart Ik koop ze van Kruidvat niet meer..
Ik breek even in... Lynette, ik zie je dat je schrijft dat je temp vandaag met 0,5'C gestegen is. Volgens mij betekend dit dat je ei dan wellicht al geweest is... : Maar dat ga je zien als je temp nu 3 dagen achter elkaar hoger blijft. Succes! O ja, ik heb zelf 1 maand kruidvat testen gebruikt,maar echt nooit meer.... vals,vals en vals....
Dat viel mij inderdaad ook al op, een eisprong is pas terug te vinden als ie al geweest is, niet wanneer ie eraan komt.