Hallo!! Ik zou graag willen weten wat jullie ervaringen zijn over de zwangerschapstest van de Babyboomshop. Ik heb de goedkoopste dipsticks gekocht, en ben heel benieuwd of dat nou geen prul is! Ik was het zo zat om steeds dure testen te kopen, (al 11 maanden en 3 mk onderweg ) en aangezien mij die van sensitest slecht zijn bevallen..... Nu dus maar een poging gewaagd met die van babyboom! Ben benieuwd naar de resultaten! Vast bedankt Allemaal! En een Fijn Pasen! X MMarian
Hoi Marian ik heb weleens gehoord en ook hier gelezen dat die van babyboom heel vaak vals posi geven. Ook bij de kassatest ga hij posi aan bij een man... Ik zelf zou idd ook geen sensitest gebruiken maar gewoon van kruitvat of trekpleister ofzo.
van babyboom nooit gebruikt van sensitest altijd en zijn me ook erg goed bevallen... ik kocht altijd grote verpakkingen
idd veel vals posi testen geven de babyboom.. De kruidvat 2 voor 5 euro zijn ook vrij goedkoop en wel erg betrouwbaar.. Dipstick zwangerschapstesten vind ik sowieso vaak slecht
Ik heb nog nooit een vals positieve zwangerschapstest gehad van babyboom, wel dat ze laat duidelijk positief zijn. (en van die kassatest, positief bij een man, was volgens mij een romedtest)
hoi dames ik heb ovu testen en zw testen babyboomshop, die ovutesten deden het bij mij echt niet, geen 2 streep te zien. heb ze 2 weken gebruikt maar helemaal niks. ben nu 5 daagjes overtijd, en heb een test van babyboomshop gedaan daar was niks op te zien....misschien ben ik dan ook wel niet zwanger maar ik lees wel vaker dat als je een test doet met die van babyboom en daarna met een adnere test hij wel positief kan zijn. en die babyboom test niet! heb er ook net een onderwerp van geopend kwam er ook niet helemaal uit haha
Ik had slechte ervaring met die van babyboom. Maar wel goede ervaring met die testen en die van matcare. die eerste zijn goedkoper dan die van matcare, dus die haal ik tegenwoordig altijd.
die heb ik vandaag ook besteld, dat zijn dus wel goede testen? dan heb ik er goed aan gedaan haha!! wil toch alles wel een beetje uitproberen haha
ik ben tot nog toe tevreden. heb mijn ei altijd gevonden en ook op dag 11 na mijn ei een positieve test in handen gehad. Is helaas een mk geworden, maar daar kon de test niet zoveel aan doen. lijkt me...
agh meissie dat is erg vervelend nee dat lijkt mij ook niet hihi. ben erg benieuwd en de testen van kruidvat staan ook erg goed aangeschreven...toch
Ik heb ook geen goede ervaring met de ovulatietesten van de babyboomshop. Heb nog nooit een positieve test gehad, terwijl ik wel 1 keer zwanger ben geweest, helaas een miskraam geworden.... Maar die testen van de babyboomshop koop ik niet meer. Die van de Sensitest heb ik ook gebruikt en daar kreeg ik wel een positieve test. Ik heb geen ervaring met andere testen.