test, indrooglijntje???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kadootje, 9 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
    hoi meiden

even een vraag.....

ik heb er vandaag een test tegenaan gegooid.....(ruim voor nod hoor;), dus heb heus nog geduld om er van het weekend nog eens test tegenaan te gooien)
    nu was het een kruitvattest, niet die van 2 voor 5.

eerst was er een dun vaag lijntje zichtbaar.....binnen de tijd....

en nu , als ik hem weer bekijk staat er toch een brede streep.....
    een plus dus.....

heb nog nooit een indrooglijn gehad als ik niet zwanger was.....

hoe is jullie ervaring??????

2. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    zoiets? was dus niet zwanger..

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    heb je geen foto?

4. Fayy

Fayy Niet meer actief

Hallo,

die test heb ik gister ook gedaan ik denk ook steeds dat mijne negatief is omdat de horizontale streep ( die er zoiezo altijd komt! je ziet m zelfs al voor je test) iets breder is.. en heb gelezen dat het streepje die t +symbool maakt ongeveer evenbreed moet wezen als de controlestreep! en ze lopen soms nog wel uit als je goed kijkt :)
    maar maakt me ook gelijk druk. heb je toevallig een foto.. de mijne staat hieronder :)
    ze lijken evenbreed de 2 streepjes die de +vormen maar dat zijn ze net niet maar de controle en teststreep wel.. denk dat het daar om gaat om de verticale strepen.. dit was wel me 10e test heb er al 7 van kv2v5 en 2 CB+indicator gedaan en 1 vd c1000 dus ben zwanger.. ik stop iig met testen nu hihi;) anders maak je jezelf erg gek zoals ik nu al doe :p
    liefs

5. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
    hier is de foto, moet zeggen dat hij zo minder te zien is dan real live;)........ach eigenlijk moet ik gewoon geduld hebben he......maar naja, dit is nou eenmaal mijn manier om er mee om te gaan....(en velen met mij gelukkig) met mijn zoon begon het ookzo....vandaar dat ik zo nieuwschierig ben........
    Bekijk bijlage 77517

6. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
    tis ook allemaal zo spannend he:D

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb vanmorgen ook de laatste test gedaan, morgen heb ik mijn eerste echo en hoop dat ik dan een stuk geruster ben :) darna test ik niet neer, bij mij komt de teststreep gelijk al tevoorschijn en is nog donkerder dan de controlestreep, dus ik geloof het nu wel.

nu aleen nog de angst dat het mis kan gaan overwinnen ;)

8. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik zie wel iets.. maar het is niet blauw dat wat ik zie maar zoals je zegt in het real zie je t altijd beter :)
    over paar daagjes gewoon weer testen!
    ik duim voor je :D

9. Tese

Tese Niet meer actief

Sorry kadotje maar deze test geeft aan niet zwanger

10. Fayy

Fayy Niet meer actief

bij mij was de teststreep ook donkerder dan de control een toen paar dagen later gwn echt me laatste gedaan (d8ik) en de strepen waren beide dezelfde kleur maar wel positief en donker van kleu en de verloskundige op de site zegt dat positief positief is.. en niets zegt over het wel/niet goed gaan van de zwangerschap:d maar gister nog 1 gedaan pff. hadk t maar nooit gedaan alleen maar gek word je dr van en heb er nu 10 ik nok dr nu mee :p

11. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb al 2 x zo´n test gehad van kruidvat en beide waren indrooglijntjes, zoals op deze foto, pennenstreep zeg maar...:(

12. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
    het is niet een pennestreep, zo dun, dat heb ik wel eens eerder gezien.......dan is het een heeeel dun streepje maar wel heel donker.....dat is deze niet.....hij is net zo breed als de controle streep, maar dat zie je dus op de foto niet.....

weet nog goed dat het bij mijn zoon ook zo licht begon.......alleen weet ik niet meer hoelang het in het begin duurde voor die streep er kwam.......

13. Fayy

Fayy Niet meer actief

meis test over paar daagjes gewoon weer!! dan is je hcg ook verdubbelt! mijn duimen draaien iig voor je!!
    en vooral ook omdat het ook zo begon bij je zoon

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik heb met cb+ licht getest.. zie album.. eergisteren.. en vandaag met kv 2 v 5 nega..

15. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan kloppen Ichtus, helaas geven CB plus ook pennenstreepjes..:(

16. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    ik had net zo'n test en was wel zwanger, ook vroeg getest, bleek achteraf. Ik wist mijn cyclus niet precies...Dus over een paar dagen nog een keertje testen.

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    JAIRA.. klopt.. maar die van mij is GEEN pennestreepje..mooi blauw en helemaal breed.. alleen licht..en de andere test.. sensitest extra gevoelig gaf ook een duidelijke streep..

zie album voor beide testen!8)

18. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
    ach ik moet gewoon nog een paar daagjes wachten!!!, best lastig he......vind het gewoon zooooo spannend , omdat het bij mijn zoon ook zo licht begon......we zullen zien! ik laat het wel weten in dit topic, als ik meer weet!

19. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh, zie het je, die zijn zeker breed alleen licht ja, maar dat gaat vast donkerder worden!;)

Wilde je bijna feliciteren met die CB digi:), maar goed dat ik nog even goed keek naar de datum, zag eerst alleen 7 juni en toen pas 2009:$ ;)

20. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend zeg! Hopelijk heb je snel een dikke brede streep!;)

Deel Deze Pagina