Wie o wie wilt mijn test turen? Volgens mij zie ik iets, kwam binnen de tijd. Zit op 9dpo denk ik of 11dpo ik ben er niet zeker van. Bekijk bijlage 357393
Nou bij mij was het de eerste die ik deed, en hij was toch echt positief Terwijl ik ze de maanden ervoor omowit had!
Ik zie hem! misschien ook een ander merk gebruiken? Ik merkte dat de kruidvat test een stuk duidelijker was bij mij.
Toen ik zwanger was, bijna 4 weken had ik ook zo'n lichte test van action.En heb met 3 verschillende testen getest, ook kruidvat en die waren allemaal donkerder. Ik test opnieuw met action, maar als je echt zeker wilt zijn, is kruidvat beter.Alleen al omdat die een duidelijker resultaat geeft.Alvast Gefeliciteerd!!
Kunnen Action testen vals negatief geven dan? Heb er inmiddels 3 gedaan en streepjes werden steeds duidelijker. Kan er toch wel vanuit gaan dat ik zwanger ben...
Ja hoor duidelijk. Ik heb ook heel vroeg kunnen testen met de action test. Ik ben er zeer tevreden over. Toen ik niet zwanger was bleef hij echt super wit. KV geeft ook een duidelijk resultaat. CB kan volgens mij ook al want de streep is wel duidelijk en ook die testen zijn gevoeliger. Succes!
Vanmorgen weer een actiontest gedaan. Streep is duidelijker dan gister! Had gistermiddag om even te kijken met lichte urine getest met die van action, ook een licht streepje dus kan niet vals zijn lijkt mij