Het is veel te vroeg ik weet het maar mijn collega die er echt van overtuigd is dat ik zwanger ben kwam met een test aanzetten. Ik heb haar nog uitgelegd dat het echt veel te vroeg is maar om van het gezeur af te zijn heb ik de test maar gedaan. Een uur na de test keek ik nog eens en ik zie zelf (mijn collega dan weer niet) echt een heeeeel licht streepje staan.
Haha, jij bent er vroeg bij . Ik denk dat ik wel iets zie als ik mn beeldscherm wat kantel, maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Overmorgen ofzo gewoon nog een keer testen. Ik zal voor je duimen! Off-topic, maar ik zou trouwens helemaal niet zo blij zijn met een collega die me zou vragen om een test te doen. Wat als je een hele duidelijke streep had gehad, dan had zij het eerder geweten dan je partner.
Nou ik heb de test natuurlijk veel te vroeg gedaan en ik wist dat je (bijna) niks zag op dat moment. Na een uurtje heb ik de test dus weggestopt en daarna zelf nog eens op m'n gemakje bekeken.
ik zie wel iets maar of het echt positief is of een indroger durf ik niet te zeggen... Over 2 dagen weer testen
Ik zie ook niets, maar ik ben echt heel slecht om vage lijntjes op de pc te zijn...ik zie dat sowieso nooit. Spannend hoor, ik duim voor je dat het raak is!
Ja klopt Ik heb al 2x een iets duidelijker streepje gehad en toen ben ik helaas ongesteld worden. Het doet me wel iets dat ik nu een heel licht streepje zie maar de kans is groot dat het nog mis kan gaan. Ik test nu ook pas op mijn nod dag wat ik de afgelopen 2 mnd ook heb gedaan om teleurstellingen te voorkomen.