cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lucky, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Ik begrijp er niks meer van. Een van mijn laatste cyclussen was 35 dagen. Nu had ik de afgelopen maand er een van 24 dagen. Nu ben ik 2 dagen overtijd volgens de cyclus van 24 dagen.Durf nog niet te testen en wacht tot mijn 35 dagen. Ik heb sinds zondag een ontzettende rugpijn. Het is haast niet te houden. S'avons ook nog last van mijn buik. Wie kan mij helpen?

2. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Ik heb over het algemeen lange cyclussen van wel 42 dagen. Een enkele keer zit er een kortere tussen maar ik probeer nooit eerder te testen dan de periode dat de langste cyclus duurde. Uit zelfbescherming!

Ik ga er dus gewoon vanuit dat ik ongi word want anders krijg ik iedere keer die teleurstelling te verwerken.

3. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Dat ben ik ook van plan. Maar sinds ik in mei gestopt ben met de pil heb ik nog niet zo een pijn in mijn rug gehad. Ik heb ook het idee dat ik ongesteld moet worden, maar je weet het maar nooit.

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik lees hier ook meestal dat je het beste uit kunt gaan van je langste cyclus...

Ik heb meestal vlak voor mijn ongi ook rugpijn... inmiddels herken ik het en weet dan dat het zover is... maar het kan ook zijn dat er een babietje in je buik zit... of misschien een verlaat eitje?

Pas als je een ++++ test hebt weet je het zeker... nog even geduld ben ik bang

5. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Soms heb ik een cyclus waarin ik nergens last van heb en dan ineens ongi ben en soms heb ik een cyclus waarbij ik overal last van heb en de ongi maar moeizaam doorzet. Ik ben een jaar gestopt dus dan zou je denken dat er eindelijk een beetje stabiliteit in zit.

NOT dus!

Er is volgens mij niets zo raar als het vrouwelijk lichaam...hihi

6. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Is moeilijk om geduld te hebben. Ik denk dat er van het klussen ook voorlopig niks meer komt. Gisteren is mijn schoonvader in het ziekenhuis opgenomen en daar hebben we veel zorgen om. Het gaat erg slecht. En als klap op de vuurpijl kregen we vandaag een kerstkaartje van hem. Sorry, ik moest het even kwijt.

7. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Daar zijn we hier toch ook voor! Heel veel sterkte meid! Knuf

8. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Dank je wel, het gekke is dat wij beiden tegen elkaar zeiden, hij gaat nooit zijn kleinkind zien. Stom he?

9. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hey Lucky,

sterkte! Ik hoop dat alles nog goed gaat komen. Was je schoonvader al ziek?
    Ik hoop voor je dat je snel zwanger zult zijn.
    Misschien brengt 2007 meer geluk.

X Nikkie

10. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Hij was niet ziek. Hij had een kerstdinertje in het verzorgingshuis bij zijn vrouw. Daar is hij inelkaar gezakt. Erg schrikken allemaal. Hij heeft een ingeklapte long, dat is niet het allerergste maar het geen wat hij er om heen heeft. Een ontsteking is allemaal ingewikkeld uit te leggen maar ze kunnen waarschijnlijk niets meer voor hem doen. We hopen dat er misschien toch nog iets voor hem is, je weet het maar nooit. Straks naar hem toe, en we kunnen verder alleen maar afwachten.

11. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Veel sterkte...

12. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0