altijd licht streepje op ovulatietest zwanger en kids?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door maybee2, 5 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Hallo dames,

Ik heb woensdag of donderdag mijn ei gehad ook duidelijk positief getest.. maar nu heb ik nog steeds een licht maar duidelijk streepje op mijn ovulatietest.. is dit standaard bij deze testen?
    Heb zitten googlen op afbeeldingen maar daar zie ik ook testen erbij staan waar helemaal geen streepje op staan of echt een tuurstreepje..

2. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Het is niet standaard maar het kan wel. Als je een positieve test hebt gehad kun je er wel vanuit gaan dat je eisprong geweest is

3. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Een ovulatie test meet je LH piek, dit heeft iedereen elk moment van de dag, LH is vaak op zijn hoogst tussen 10.00 en 12.00

Een ovulatie test heeft daarom 9 van de 10 keer ook twee streepjes 1 donkere controle streep en 1 lichte streep die aantoont dat je LH in je lichaam hebt,

Daarom is een test ook pas positief wanneer beide streepjes even donker zijn

4. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Jaa mijn ei is ook zeker geweest.. alleen vind het maar vreemd dat er toch wel een duidelijk streepje staat. Testte eerst altijd met action testen en daar had ik ook wel eens een licht streepje op alleen echt heeeeeeeel licht..

5. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ik heb dit ook! Is normaal aldus mijn gyn. Elke vrouw heeft standaard wat lh in zich, na de piek niet meer verder testen werd mij verteld.

6. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ik heb altijd een T streepje op mn ovutesten! Niks aan de hand dus:)

7. Moon89

Moon89 Actief lid

18 mrt 2014
    167
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja ben erg benieuwd. Ik heb vandaag voor het eerst een ovulatietest gedaan (action). Nu had ik ook een heel licht streepje. Ik heb de test rond 16:00 uur gedaan. Mijn vorige cyclus was 38 dagen, als dat nu weer is duurt t nog even voordat mijn ei komt..
    Even afwachten..

8. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik had dit ook vaak hoor, met ovu testen van zwanger&kids. Heb nooit anderen gebruikt. Maar het schijnt vaker te gebeuren dat het LH langere tijd hoog blijft, soms zelfs tot de menstruatie. Hoeft niet, maar kan wel. Ik stopte dus altijd met testen nadat ik 1x een positieve had gehad, want anders werd ik er alleen maar onzeker van.

Maar je ei springt door de hoeveelheid LH. Als je LH hoog blijft maakt dat ook niet uit, want je ei is al gesprongen. Zodra je LH een bepaald niveau bereikt krijgt je lichaam een seintje dat je ei moet springen bedoel ik. En of het dan daarna hoog blijft of weer zakt maakt niet uit.

9. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Hmm okee.. jaaa we wachten het wel af dan :)

10. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Dit waren bijv mijn tests bijvoorbeeld.
    mijn ei was toen al op dag 10 gesprongen, dat konden we aan de hand van de echo's zien maar alsnog bleven mijn tests knallen, gek he.
    Sommige vrouwen blijven tot nod knallen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,3 KB
      Weergaven:
      215

Deel Deze Pagina