Hallo, Ik heb vanmiddag een echo gehad. Ik heb een vroege echo gehad ivm een mk vorig jaar. het was uitwendig niet te zien, dus kreeg ik een inwendige echo. We zagen wel een vruchtzakje maar eigenlijk verder niets. en op eens zagen we een heel klein stipje en het hartje klopte. Wat ik zo gek vond was dat het vruchtzakje zo groot was en maar een heeeeeeeeel klein kindje is dat normaal? het duurde voor mij gevoel zo lang voor ze iets vond en het was zo klein! Mijn laatste nod was 29 september en nu zeiden ze dat ik pas 5,5 max 6 weken zwanger was. Het hartje klopte wel maar ik ben nu helemaal niet gerust gesteld. Wij dachten namelijk dat ik al 6,5 week was. denkje dat het nu weer mis gaat? of kan het mogelijk zijn dat ik minder lang zwanger ben ivm mijn nod datum? sorry maar ben op van de zenuwen en ik weet dat dat ook niet goed is maar het lukt me niet om de rust te vinden. alvast bedankt voor uw reactie.
Hoi bianca, Heel begrijpelijk dat dit onzettend onzeker makend is. Maar we zien vaak dat ondanks dat er een regelmatige cyclus is dat het vruchtje een weekje kleiner is. Dat hoeft absoluut niet te betekenen dat het niet goed is maar dat de celdelingen het wat rustiger aan hebben gedaan. Imke
bedankt voor je antwoord, weet dat het verder gewoon afwachten is maar die mk maakt alles toch wat moeilijker...