Hoi dames, wil iemand even met mij meekijken naar mijn test? Ik vraag me af of hij positief of negatief is. Hij was heel licht binnen 5 minuten en werd wat donderker daarna (wel binnen 30 min). Of is het gewoon een tuurstreepje wat niets betekend???
Hij is wel erg geel. Zou je een paar druppels water in het druppelvakje willen doen? Daarmee spoel je het gele weg en kun je, als het goed is, het tweede lijntje veel beter zien. Dan ook even de nieuwe foto plaatsen svp.
Het lukte me niet goed om het streepje duidelijk op de foto te krijgen. In het echt zie ik het wel goed (zonder de draaien ofzo). Ik hoop dat jullie het ook zien, maar ik hou er ook wel rekening een dat het een vals streepje is. Bedankt voor het meekijken.
Hij lijkt mij ook positief! Ik zou er wel rekening mee houden dat hij Indd vals kan zijn. Op naar een knal test!
Hoi dames, Bedankt voor julie reacties. Toen ik de dag erna teste, was er weer hetzelfde lichte streepje te zien. Daarna ben ik een paar dagen weggeweest en heb niet meer getest. Ik durf ook niet echt, vreemd he? Ben bang voor een negatieve test of weer een lichte streep. Ik heb ook geen testen meer in huis, maar ben van plan vrijdag weer te testen.. Dus ik hou jullie op de hoogte..