Ik moet zwangerschapstesten halen en nu zat k te kijken op de site van zwanger en kids welke raden jullie aan? Het is om te kunnen zien of het hcg daalt en uit eindelijk dus weg is Zodat we er opnieuw voor kunnen gaan
Is het dan niet handiger om het zo goedkoop mogelijk te doen? Zou die van de action halen. Anders via zwanger en kids de wondfo testen. Heel veel sterkte!
De zwanger en kids eigen merk in ieder geval niet! Die staan echt mega slecht bekend. Hier een duidelijk roze streep binnen afleestijd gehad op die test met uur later 0,5 hCG in bloed. Ik zou voor de early testen van action gaan.
Ik dacht laatst gelezen te hebben dat de zwanger en kids testen niet heel betrouwbaar zijn. Ik zou wel gaan testen met testjes waarmee je daarna door kan gaan om te kijken of ze weer op gaan lopen, em dus niet te pas en te onpas valse streepjes geven. Ik heb goede ervaringen met de extra gevoelige van sensitest (sensibaby), nog nooit valse streepjes gehad en ze zijn wel gevoelig. Zou voor de dilsticks gaan, zijn het goedkoopste...
Niet bestellen bij zwanger en kids. Geven zeer vaak valse roze strepen. Niet te vertrouwen dus Ik zou bij sensitest ofzo gaan bestellen als je vaak wilt testen
Dankjullie wel meiden, dacht bij zwanger en kids heb je meerdere testen voor een goedekope prijs maar anders indd toch even bij action gaan halen wil niet heel vaak gaan testen hoor gewoon 1-2x per week om te zien of het weg is of als het misschien weer gaat oplopen van een zwangerschap zou het ook fijn zijn.. of kan je niet zwanger worden zolang er nog hcg is?
Heb jw een miskraam gehad? Of moet je pregnyl gaan spuiten? Je krijgt geen eisprong als er nog hcg is, dat onderdrukt namelijk je cyclus. Dus nee je kan in een natuurlijke cyclus niet zwanger worden als er nog hcg is.
Ik heb mijn antwoord al zie ik. Bij je eerste bericht was ik er een beetje vanuit gegaan dat je aan de pregnyl ging. Sterkte inderdaad, hopelijk komt je cyclus snel weer op gang.
Er is nu indd een miskraam gaande helaas kindje overleden met 11.6 hadden het graag anders gezien maar de natuur heeft zn keuze gemaakt Hopelijk hebben we bij de volgende zwangerschap meer geluk