Hoi meiden, Ik heb even een vraagje. Wie heeft er ervaring met je innesteling voelen of andere symptomen. Ik zal eerst even kort uitleggen hoe ik hierbij kom. Wij zijn al meer dan 1, 5jaar bezig om zwanger te worden. Sinds januari weet ik dat ik pcos heb en slik in clomid. Afgelopen juni was het eindelijk raak, maar helaas eindigde dit met 8wkn in een miskraam. Vanaf dat moment even rustig aan gedaan en op vakantie gegaan. Daar plots op cyclus dag 24 ongi geworden. Dat is nog nooooit voorgekomen... en nu zit ik weer op cyclus dag 24 en vanochtend heel licht bloedverlies vorige ongi begonbhet ook heel licht en bleef het daarbij. Maar nu stopte het ineens vanavond en krijg ik behoorlijke pijn in mijn borsten. Is normaal voordat ik ongi moet worden.... Morgen telefonisch gesprek met fertileitsarts, maar eerst de vraag aan jullie, Zou het ook eventueel een innesteling zijn, heb hier totaal geen ervaring mee. Liefs
Ik kan niet echt een antwoord op je vraag geven helaas. Maar ik heb een beetje dezelfde vraag als jou. Ik slik verder niks en sta ook niet onder behandeling. Wel heb ik 2 eerdere miskramen gehad waarvan de laatste in augustus. Vorige maand een normale cyclus van 28 dagen. En meestal zijn mijn cyclussen ook rond de 27ste dag. Ik begon 5 dagen geleden tijdens sex ineens wat bloed te verliezen en wat bruine afscheiding. We schrokken daarvan aangezien ik een week voor mn ongi zat. Dus rond mn innesteling. De klachten heb ik nog steeds maar een echt ongi zet niet door.heb dit nog nooit eerder meegemaakt dus zit ook in een dubio wat t zal worden..t kan 2 kanten uit gaan natuurlijk. Je lichaaam kan natuurlijk altijd veranderen dus wie weet houden onze lichaam ons voor de gek en worden we gewoon ongi. Maar je kan deze klachten ook hebben ttijdens een innesteling. Alleen is dat alleen gebaseerd oip ervaringen van andere vrouwen en is nooit echt bewezen dat je iets moet voelen van een innesteling. Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik de innesteing bijvoorbeeld nooit gevoeld (of gewoon niet opgelet )