Ik had gisteren al een licht positieve test van de kruitvat. Nu vandaag heb ik ook een clear blue gedaan en daar kwam gelijk een kruis op te staan. Nu een paar uur later is hij alleen anders opgedroogd was dit bij jullie ook zo? Ik ga nu dus twijfelen of de test wel goed is want zie overal staan dat pennenstreepjes niet goed zijn... Morgen is het 2 weken na de punctie en dus nu 10 dagen na de terugplaatsing.
Als de CB opdroogt, krijg je inderdaad een pennestreepje. Het hele kruis blijft niet staan, jammer genoeg. Maar als je binnen 10 minuten een positieve test afgelezen hebt, dan moet je daarvan uitgaan. Hier ook in onzekerheid gezeten, omdat het kruisje niet duidelijk bleef staan. Maar gelukkig bleek ik juist een hoge HCG-waarde te hebben. Gefeliciteerd!
Die is positief hoor Jem ....... Waarom niet een KV haha, was een stukkie duidelijker voor je, zeker je test van gisterne. Als die streep donkerder was wist je het nog zekerder Maar dit is kei positief hoor!!!
Ik sluit me aan bij de meiden, denk ook dat we je voorzichtig mogen feliciteren en dat zwanger bent! Ik vind je test ook duidelijk positief!!!
Dank jullie wel meiden!! Babii, ik moest werken vandaag en kon alleen naar de apotheek toe want er zit geen kruitvat bij mij in de buurt van het werk. Vandaar dus de clear blue..
ja bij mij droogde die ook zo op..pennenstreepjes! je bent gewoon zwanger meid!!!! doe als je er geld voor uit wilt geven nog ff de clearblue digital test waarop staat zwanger! gewoon leuk om te doen
Nouuuu meis!!!!!!! Daar is geen twijfel over mogelijk hoor . Zoals in meerdere topices gezegd: gefeli lieverd! Is je zooooooooo gegund! Nu nog een paar uit ons topic op roze en dan kunnen we samen zwangeren *zwijmel zwijmel*....