licht streepje zwangerschapstest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door FozzyFozzy, 5 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FozzyFozzy

23 mrt 2017
    33
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Allereerst wil ik even aangeven dat ik het zo fijn vind op dit forum! Heeft me echt geholpen.

Zondag 26 maart heb ik een positieve ovulatietest gehad. Een paar dagen daarna heb ik veel bruin bloed verlies gehad maar dit heeft niet doorgezet zoals altijd. Na 3 dagen bleef het weg. Wel tijdens de sex afgelopen weekeinde bloedverlies, maar daarna geen bruin bloedverlies meer gehad. Vanmorgen een zwangerschapstest (sensitest) gedaan (ik weet het, veeels te vroeg, maar ik dacht ik probeer het gewoon) en nu is er een super super licht streepje te zien, maar wel zichtbaar.
    Is dit denken jullie te vroeg om iets te zeggen? Het is immers 10 dagen na een positieve ovulatietest (en dus nog minder na de eisprong).

Ik hoor graag jullie ervaringen!

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Heb je een foto van je test? Dan kunnen we makkelijker met je meedenken.

Er vanuitgaande dat je ei 48 uur na de positieve test springt zou je nu 8DPO zijn. Dat is vroeg maar niet onmogelijk. Je ziet het hier vaker. Ik had zelf op 9DPO 1-2 op de digitale CB staan :).

Heb je de dipsticks van sensitest gebruikt? Want daar lees je wel wisselende verhalen (ook negatieve verhalen met vals positieve testen) over. Ik zou als ik jou was overmorgen nog een keer testen en kijken of het streepje oploopt!

3. FozzyFozzy

23 mrt 2017
    33
    0
    6
    NULL
    NULL
    beste manaolana,

Super tnx voor je berichtje. Bijgevoegd heb ik een foto! Goed om te weten dat er vaak vals positieve testen zijn. Het is heel moeilijk om niet euforische te worden, maar ik ga gewoon vrijdag ochtend weer testen en dan misschien met een ander merk!:)

Bijgevoegde bestanden:

4. RBenB

RBenB Lid

31 mrt 2017
    37
    0
    6
    Vrouw
    Ik zou bij hetzelfde merk blijven. Iedere test reageert anders. Als je dezelfde test gebruikt kan je zien of deze oploopt.

5. manaolana

Oh dat is een duidelijk streepje al! Zeker voor 8DPO. Qua vergelijking zou je eigenlijk beter dezelfde testen kunnen gebruiken.

Maar ik snap dat het lastig is om niet meteen blij te worden met zo'n streep ;). De kruidvat twee voor vijf euro testen (niet de early plus maar die met het pipetje) staan goed bekend. Die zou je vandaag kunnen halen en morgenochtend doen als je niet wilt wachten :D. Ik zou me denk ik niet kunnen inhouden haha.

6. Humava

Humava Niet meer actief

Dat is best een duidelijke streep al! Hoop voor je dat ie niet vals is en mooi oploopt! Spannend :)

7. Paz

Paz Niet meer actief

Ik vind het al best een duidelijke streep! Hoop dat hij op gaat lopen komende dagen :)
    Voorzichtig gefeliciteerd alvast!

8. FozzyFozzy

23 mrt 2017
    33
    0
    6
    NULL
    NULL
    heeft het zin om vanmiddag al zo'n kruidvat testje te doen?

9. manaolana

Ik zou persoonlijk wachten tot morgenochtend. Maar als dat niet lukt zorgen dat je in ieder geval drie uur voor de test niet drinkt.

10. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    wat leuk om die duidelijke streep al te kunnen zien :)

Persoonlijk had ik het wel al gedaan..hele dag niks drinken en dan een plasje doen haha maar de meeste zullen wijs adviseren om te testen met je ochtend urine.

11. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Ik ben heel tevreden over de sensitest. Ik heb daar ook positief mee getest en ik ben ook echt zwanger.

12. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Best een duidelijk streepje al voor 8DPO. Persoonlijk zou ik vandaag sowieso nog met een ander merk getest hebben hihi maar ik ben dan ook altijd ongeduldig wat dat betreft 😜

13. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    Duidelijk streepje!

14. FozzyFozzy

23 mrt 2017
    33
    0
    6
    NULL
    NULL
    Is hij te duidelijk om te kunnen geloven? (en dus een vals positieve test?)

Ik ben nu aan het werk en kan echt niet wachten om thuis te zijn en een andere test te proberen!

15. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    ik heb ook goede ervaringen met sensitest ook op 8dpo licht streepje en dezelfde middag ook streepje op kv2v5 prima testen hoor.

op deze vind ik het ook een duidelijk streepje

16. FozzyFozzy

23 mrt 2017
    33
    0
    6
    NULL
    NULL
    Net een andere test gedaan en daar een nog veel duidelijker streepje:) echt super spannend allemaal!

17. Zaza258

Zaza258 Bekend lid

4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Ik zie ook zeker een streepje en ben geen goede tuurder. Ik weet dat er wisselende ervaringen zijn over Sensitest, maar bij mij klopten ze telkens: alle maanden dat ik niet zwanger was spierwit en die maand dat het raak was wel een streepje. Dus ik heb goede hoop voor je.

18. Zaza258

Zaza258 Bekend lid

4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Oh ik postte tegelijk! Wat goed, en dat met verdunde urine! Klinkt positief hoor!

19. manaolana

Spannend! Voorzichtig gefeliciteerd :D

20. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.564
    1.865
    113
    Vrouw
    Spannend FozzyFozzy
    Ben benieuwd naar je testje :D