Hallo Allemaal okt 2011. gestopt met de pil en bleek dat ik meteen zwanger was en helaas is dit op 3 jan. 2012 op een mk uit gelopen en is jan 2012 tot aug. geen menstruatie gehad.. sinds aug. weer ongesteld geworden en mijn gyno wou pas als ik in juli nog niet zwanger was pas verder kijken... nu ben ik sinds 2 week misselijk en had nog testen in huis en heb ik gisteren 2 gedaan en vanmorgen 1 http://www.mijnalbum.nl/Foto-WMRFIBEC.jpg Ben nu 5 week heen. heb over 1,5 week eerste echo al ben aan 1 kant erg blij maar aan andere kant hoef ik helemaal niet blij te zijn allemal beetje onzeker... Maar wou toch graag even de foto met jullie delen. XX Dorien
gefeliciteerd. Die onzekerheid is begrijpelijk. Had ik ook. Maar ik mag ook al bijna mijn kleintje in mijn armen houden!! Komt goed! Wat ik fijn vond is dat ik zoveel echo's kreeg dat ik steeds gerustgesteld werd, omdat de groei steeds klopte met de termijn. daardoor werd ik steeds geruster op een goede afloop.
Van harte gefeliciteerd!!! Wat heb je lang moeten wachten nadat je de eerste keer meteen zwanger was! Geniet ervan en hopelijk is dit een plakkertje!!
Gefeliciteerd!! De eerste weken zullen voor jou extra spannend zijn.. maar fijn dat je zo snel voor een echo mag! Geniet er lekker van en hopelijk heb je over 35 weken een heel mooi kindje in je armen!
Gefeliciteerd! Probeer er van te genieten meid, ook al is dat nu nog ff lastig. Veel plezier bij de echo!!
Iedereen bedankt voor de reacties.. Het is indd zo spannend allemaal, ben smorgen en smiddag soms ff misselijk en moet meer plassen dan normaal en heb veel gerommel in me pijn. en in eens allemaal kleine pukkeltjes in me gezicht :S haha.. over 10 dagen de echoo , zo benieuwd denk dat we dan pas echt wel rustiger worden..