Ik heb heel wat vragen bekeken maar er is er geen 1 hetzelfde als mijn vraag.. Mijn cyclussen zijn heel wisselend en ben nu bezig met ovulatie testen.. Hier word ik nog onzekerder van.. Die testen geven iedere keer een tweede streepje! De ene keer wat duidelijker als de andere keer en ooit zit er 1 tussen die echt wit is! Wel drie dagen achter elkaar een wat dikker streepje gehad maar bij lange na niet zo donker als de controle streep! Dit was dag 23-24-25, hierbij ook wat vruchtbaar slijm.. Nu, dag 29 ook weer slijm.. Maar wederom een negatieve test.. Ik snap er niks meer van.. Zou ik nog een knaltest krijgen en heb ik weer zon mega lange cyclus of is ie dan toch dag 23-24-25 geweest? Of nu?
HOihoi, Ik weet dat je graag wilt maar ik kan hier geen antwoord op geven. Beide kan inderdaad het geval zijn of de eisprong is geweest of hij moet nog komen, vaak is de eisprong nog 14-16 dgn voor je menstruatie maar met een onregelmatige cyclus lastig te bepalen!. Bij positeive test zou ik er sowieso voor gaan! Heb je ook al eens een temperatuur lijst bijgehouden? Imke