Wat vinden jullie van deze testen? De een was gister en de ander vandaag. Maandag spotte ik een lange draad slijm met douchen dus dinsdag dacht ik even testen. Heb ik hem gemist? Komt 'ie nog? Of zijn dit positieve testen... Alvast bedankt!
Als je zomaar 2 testen doet is het lastig te zeggen of hij geweest is of nog komt. Deze zijn iig niet positief. Je zou nu door kunnen testen om te kijken of hij nog oploopt zo niet dan is mss je piek geweest. Sucses!
Aan deze uitslagen kan je niet zien of je LH piek eraan komt of aan het aflopen is volgens mij. Bij helder rekbaar slijm zit je wel in je vruchtbare periode. Zelf gebruikte ik de testen die een streepje gaven allleen om te zien of het aan het oplopen was. Zodra de test begon op te lopen gebruikte ik testen die duidelijk een smiley gaven wanneer ik mijn LH piek had. Veel duidelijker.
Deze testen zijn zeker niet positief. Ik heb trouwens nooit hoeven twijfelen of een ovu positief was, als die knalt dan valt dat niet te missen eigenlijk. Of je je piek gemist hebt is moeilijk te zeggen zo. Qua slijm lijkt het erop dat je wel in je vruchtbare dagen zit, zou gewoon nog even doortesten. Succes!
Hoi Debbie, als je kijkt bij mijn geplaatste bericht van vandaag zul je zien dat ik een knaller heb. Dit is voor mij de eerste keer maar goed te onderscheiden. Ik had gister ochtend een lichte test en gister middag veel vruchtbaar slijm. Gister tegen de avond nog een keer getest en toen was hij een stuk donkerder. Ik denk dat je misschien vanavond nog 1 moet doen en dat consequent volhouden, dan zie je echt verschil.