eindelijk slaat mijn ovulatietest uit (dag 21 na eerste ongesteldheidsdag). wij gaan dus klussen, maar wanneer is dat het slimst om te doen?
Waarschijnlijk lees je dit nu niet meer aangezien je het enorm gezellig gaat hebben met je man, maar ik zou idd een paar avonden plezier maken in de slaapkamer!! Have fun!!
Slecht advies, (ivm blaasontsteking) maar toch doen: Niet plassen na de se*s half uurtje kussen onder je kont en gaan slapen.. laat t kwakkie maar lekker inwerken Zo was ik in 1x zwanger
Lol Alleen oppassen dus als je s morgens je bed uit springt.. handje eronder dames! (Lekker melige bui hier haha)
Het enige nadeel daarvan is wel dat je er bij de volgende vrijpartij waarschijnlijk last van hebt als je een blaasontsteking krijgt. Je kan ook even een handdoek oprje plekje leggen, word je bed niet zo vies. Hier gewoon zwanger geworden van gelijk plassen na het plezier hebben.
Haha heerlijk! Wij deden ook altijd een kussentje onder mijn kont voor een halfuurtje ofzo. Maar ik ging erna wel plassen. Grappig want toen ik heel erg vruchtbaar was merkte ik dat er minder kwak terug uitkwam dan toen ik minder vruchtbaar was. De echte zwemmers die het gaan halen zijn tegen die tijd toch al binnen en op weg naar boven