hallo, ik heb hier nu al 10 dagen positieve ovulatietesten?! ze zijn duidelijk positief en geen vaag streepje. ze zijn van t kruidvat. Ik heb daar al meer over gelezen dat die soms meer dagen positief blijven. Maar zo lang? We zijn overigens ruim een jaar bezig voor de derde nu.
toen ik de titel las dacht ik meteen ' zullen wel kruitvattesten zijn ' . 1 advies: weggooien die dingen! bv matcare (internet) of als je het makkelijker vindt bv clearblue kopen. deze kruitvatdingen slaan ook bij mannen positief uit, zijn echt niet betrouwbaar. enige voordeel: je blijft er wel door klussen en dat is altijd goed. wens je veel succes!
Ja, heb er zelf ook al veel negatiefs over gelezen. Het malle is wel dat ik ze dus al maanden gebruik waarbij ze echt steeds maar twee dagen positief zijn. Heb ook verhalen gelezen dat blijvend positieve ovulatietesten (ook van kruidvat) op zwangerschap kunnen duiden. Lekker verwarrend!:x
ik zou echt overstappen naar bv matcare, die zijn sper (betrouwbaar) en niet duur. kruitvat vertrouw ik voor geen meter, tenzij hun zwangerschapstesten (2 voor 5e) juist fantastisch zijn! vervelend he. succes meis
ja, dank je! ik hou t ook nog steeds op de slechte testen van kruidvat, maar ja, je weet maar nooit he, In elk geval ga ik volgende maand andere gebruiken ja. Dat die dingen nog op de markt mogen komen?!:x Nog mensen die wel zwanger waren na zoveel positieve ovulatietesten?
Hi, Ik heb ook eens 6 dagen positieve testen van de kruidvat gehad, op de 6e dag heb ik een ovulatie test van sensitest gedaan en die was duidelijk negatief....niet echt te vertrouwen die ovu testen van kruitvat
ik had ook de de hele maand door licht positieve ovulatie testen... er zit namelijk altijd wel wat van dat hormoon in je lichaam
Maar die van mij zijn echt knalpositief, dus niet het lichtere lijntje wat er vaak wel staat (bij mij normaal altijd heel vaag) maar de testlijn is duidelijk donkerder dan de controlestreep. we wachten gewoon maar af hier
@lente: als dat zo is.. is het dan niet eens tijd voor een gewoon testje? weet je niet waar je zit of zou moeten zitten in je cyclus, en was je ongesteldheid ' normaal ' de laatste keer?
ben met sensitest al bij dag 22 van mn cyclus en er is nog steeds niks te zien..pfff iemand idee hoe di komt??
@angel: dan lijkt t me dat je nog geen ei hebt.. je zou een andere test kunnen proberen zoals matcare (ook niet duur) maar het zou ook kunnen dat je een (heel) laat ei hebt helaas.. test je wel elke dag op zelfde tijdstip? liefst NIET sochtends en ik deed zelfs 2x per dag; rond 1300 en rond 2000. maar das wel een beetje overdreven hoor
Toen ik de titel las was de eerste gedachte gelijk: Vast die van het Kruidvat. Wat een waardeloze testen! Gewoon bij MatCare bestellen. Veel goedkoper en echt de beste!!! (nee, ik heb geen aandelen...)
Hoi Lente, Dit dacht ik ook meteen, zijn vast van kruitvat. Heb ik ook gehad, vet positief maar wel vals en lang. Ben toen die van Mat care gaan gebruiken, makkelijk klijne dipstickjes, goedkoop, en betrouwbaar. Heb ze zelfs 1 week na de ongi gedaan totdat hij weer lichter werd, 2 x per dag! 2e ronde metdeze testen was ik zwanger. Succes
Goeiemorgen allemaal, Klingel: ja, misschien moet ik er maar es een zwscpstestje tegenaan gooien... durf niet echt eigenlijk, bang voor teleurstelling denk ik. Verder weet ik ook niet echt precies wanneer mn nod is: was 19 maart ongesteld. Normaal gesproken heb ik altijd een cyclus van 29/30 dagen, zit nu dus op dag 29. Maarr... had nu pas vanaf dag 19 positieve ovu testen. Vind t wel gek want de gyn. zei op dag 15 dat er een groot ei zat (22mm) en dat ie die dag zou springen of net was gesprongen. Weet t dus even niet meer precies...
Hoi Lente, ook ik had wel een week positieve ovulatietesten, hij test lang positief door en geeft van te voren al heel vroeg aan wanneer je eitje komt. Maar na de allerdonkerste teste ik die volgende ochtend echt negatief. Nu na die ronde; zwanger Succes, Selma
ik heb ze ook gebruikt en gaf elke dag een superdonker lijntje aan... en ze bleven ook zo, dus ook even getest en was nega... vanaf dit weekend begin ik met sensitesten... nu afwachten...
ik ben toch maar lekker zwanger geraakt met die ovutesten van kruidvat. MAAR je moet ze goed kennen. bij mij geven ze heel de cyclus door 2 GELIJKE strepen wat NEGATIEF is. enkel als de teststreep DONKERDER is dan den controlestreep is hij POSTIEF. en dit heeft bij mij 4 dagen aangehouden maar toch zag je hem lichter en lichter worden. dit was de 3de ronde dat ik ze gebruikt heb en kijk mijn banner!
Ik heb ze ook de afgelopen ronde gebruikt! En ben er dus ook positief over En net als Mammavanbo in de 3e ronde. Maar ik vond ze inderdaad wel lastig te herkennen. Met behulp van de dames op het forum wel duidelijkheid gekregen! Misschien even een foto plaatsen?
nou, je bent met je man zwanger geraakt hoor, niet met de testen maar de werking klopt toch voor geen meter.. het zou niet moeten kunnen/mogen dat ze altijd ' posi ' zijn dus zoveel LH meten. en al helemaal niet dat ze bij mannen dat ook aan geven