Spannend, maar niet op de feiten vooruit lopen...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Kabouter Klus, Dec 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

Nov 6, 2006
    2,657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik voel me net een klein kind in Sinterklaas-tijd, zo spannend... Ben nu dus volgens de banner 2 dagen over tijd, hihi... :eek:

In Juli met de pil gestopt, en sindsdien redelijk regelmatig ongi geweest; 26, 27 of 28 dagen; in elk geval nooit langer. Verder geen spoortje te bekennen van ongi-krampen, alleen een beetje "gerommel" onder in mijn buik... Maar daarentegen ook weinig "symptomen", als je begrijpt wat ik bedoel. Als je bezig bent met zwanger worden, dan meen je natuurlijk sowieso wel vanalles te voelen, maar daar probeer ik me niet al te veel aan vast te houden, temeer ook omdat we een heftige periode achter de rug hebben (mijn schoonvader is pas overleden...). En dan kan de menstruatie ook uitblijven, zoals bekend is. :(
    Maar toch, stiekum hoop je natuurlijk, hè?! Zou mooi zijn; als het nu idd. raak zou zijn, zou het wel een mooi symbolisch kindje worden, wat verwekt is rond de overlijdensdag van mijn schoonvader. Zou een mooie gedachte zijn, dat het ene leven in het andere voort vloeit... :p

Ik wacht nog even met testen tot na het weekend, denk ik. Kijken of ik het volhou, hihi... We komen in het weekend nl. met de familie bij elkaar, en als ik dan al wat weet, is het van mijn gezicht af te lezen; vooral mijn ma ziet dat meteen....

2. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Spannend hoor, ik zal voor jullie duimen en heel veel succes met wachten......

Liefs, Bibu !

3. Salsabine

Salsabine Actief lid

Nov 16, 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Hier ook eentje die voor je mee duimt ;)

Ze zeggen toch altijd "na regen komt zonneschijn" ...dat zou in jullie geval weer een glimlach op de gezichten zetten in zo'n verdrietige periode.

Succes en dikke knuf :D

4. Jee

Jee Bekend lid

Aug 17, 2006
    666
    0
    0
    Veel succes en ook hier wordt voor je geduimd!

5. Niet meer actief

Dat jij kan wachten tot het weekend?
    Knap hoor!
    Ik had allang getest.. in goede hoop natuurlijk!

Ik hoop voor je dat je een mooie duidelijke positieve test hebt van het weekend of na het weekend! Ik duim voor je!

Kus Swiggy

6. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    meid ik leef met je mee!
    Ben ook twee dagen overtijd..Heb de zelfde cyclus als jouw..de ene keer 25, dan 26 dan 27...Ben zelf van een cyclus uitgegaan van 26 aangezien dat het meeste voor is gekomen bij mij....
    ik wacht totmorgen vroeg..(althans als ik dat kan volhouden ;) )

7. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Wat spannend meid! Ik hoop voor je dat het raak is!

Liefs

8. appeltje

appeltje Niet meer actief

Spannend hoor....
    Succes!

9. Kabouter Klus

Nov 6, 2006
    2,657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oh, heerlijk, ben ik tenminste niet de enigste nu, haha! Maar we houden elkaar wel op de hoogte, hè?! :D Jij ergens last van op het moment?
    Ik zag straks op de wc dat ik een beetje aan het bloeden ben, maar het was niks vergeleken met de ongi. Misschien moet het nog op gang komen, misschien is 't morgen wel over, ik weet het niet. Voel verder helemaal niks, terwijl ik er anders toch wel altijd van lust als ik ongi ben; het kondigt zich toch wel minimaal een dag van tevoren aan! Ik heb verder geen buikpijn, krampen, pijn in de rug.... Heb wel effe een kaarsje aangestoken; je weet maar nooit...

P.S, Er is wel voor me gependeld laatst door Shannen; daaruit kwam dat de maand van bevruchting Nov. was.....

10. Niet meer actief

ik hoop voor je dat het raak is
    veel succes met testen van het weekend
    ik duim voor je

11. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

Nov 30, 2006
    2,450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ook hier draaien de duimpies... suc6 meid!

12. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    Spannend!

Is dit plaatje niks voor je avatar? ;)

13. Amidala

Amidala Actief lid

Nov 12, 2006
    129
    0
    0
    gelderland
    ha klus

je verhaal lijkt op mijn verhaal zeg ik ben nu ook overtijd, we hebben net als jij net een moeilijke periode achter de rug mijn schoonvader [48] is in augustus geheel onverwacht overleden! Ik heb dit op een hele heftige manier meegemaakt waardoor je leven eigelijk plotklaps veranderd in een slechte film zonder happy end. Ik hoop dat wij beide ons geluk deze maand zullen hebben,dan zou de eventueele baby ter wereld komen in de maand dat zijn opa de wereld heeft verlaten!

Heel veel sterktte met het verlies en ik hoop dat het zo mag zijn!

kus amidala

14. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

Sep 1, 2006
    1,746
    0
    0
    Noord-Holland
    Wauw, spannend zeg!
    Ik duim ook voor jullie hoor, ik hou je banner in de gaten!

Liefs Joyce

15. Kabouter Klus

Nov 6, 2006
    2,657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Helaas Pindakaas, het bloeden :evil: van gisteren heeft toch doorgezet....
    Jammer, maar goed... doen we niks aan. Vol goede moed op naar de volgende ronde, al snap ik nu niet hoe ik die moet berekenen... :(

Heb nu dus een cyclus van 29 dagen gehad. Als ik dan ga terugrekenen, moet ik zo op of rond dag 14/15 mijn eisprong hebben gehad. Maar ik had op dag 11 al een positieve ovu-test, grrrrrrrrrrrrrr! :-s Wat nu te doen tijdens de volgende cyclus? Dan maar van dag 10 t/m 20 zo om en om gaan klussen? Moet ik misschien toch zo'n kittig kerstvrouwen-pakje aantrekken, haha :D

16. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    He jammer joh!
    Volgende ronde maar wat meer klussen om de dag...kan nooit kwaad, toch?!

17. Niet meer actief

het kan ook zijn dat je idd op de 11e dag je ovu had maar dat het in een vroeg stadium is misgegaan met het innestelen he
    nou hopelijk heb je de volgende ronde mees succes

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    4,137
    5
    38
    Op dag 11 positieve ovutest kan betekenen binnen 20-48 uur eisprong. DUs kan goed dat je op dag 13 je ei hebt gehad...........

Heel veel succes!

Share This Page